Hallo, Ik post nooit een nieuw onderwerp, ben meer van het lezen en soms reageren maar nu zit mij wel iets heel hoog wat ik hier tenminste kwijt kan . Morgenavond is er vanuit mijn werk een PR stunt geregeld om op een speciale avond in een bioscoop te gaan staan en info uit te delen. Dit is gewoon een leuke avond, hangt niet vanaf in de zin van verkoop en dergelijke, gewoon informatief. Weinig tot geen collega's willen/kunnen. Ik bied aan dat ik het wel leuk vind en kan, krijg ik van een collega te horen dat het niet representatief is als er een zwangere achter de stand staat uhhhhh, mis ik iets?? Ik werk nog gewoon, doe alles zoals het hoort en dan krijg je zo'n opmerking. Is dit nou erg raar van mij dat dit blijft knagen of zijn het de hormonen waardoor ik het niet meer reeël kan zien Heb inmiddels wel besloten dat ik het niet doe, ook al hebben ze niemand
@ Froggie ik vind het helemaal niet raar dat je erover inzit, wat een rare opmerking zeg!! Je bied het nog aan ook, sommige mensen geen woorden voor! Trek het je niet meer aan, ik zou in ieder geval het niet meer doen! Liefs,
Zoiets zeg je toch niet? Bied jij je aan en dan krijg je zo'n opmerking, pff. Ik zou het ook zeker niet meer doen, laat ze lekker de pip krijgen. En van je af laten glijden, dat wel. Het is niet belangrijk genoeg om je daarover nu druk te maken, je hebt wel andere dingen om mee bezig te zijn, toch?
Nou ik vind zo'n opmerking ook nergens op slaan idd. Misschien is je collega wel bang dat mensen denken dat je sex gehad hebt...je bent tenslotte zwanger.... Nee, echt serieus, die collega van jou heeft zeker een steekje los zitten ofzo...
Wat een vreemde opmerking, ik zou behoorlijk pissig zijn! Vraag me af waarom het niet representatief zou zijn
Dank jullie wel voor jullie reacties... Ik weet neit wat het is bij deze collega, maar ik laat ze inderdaad lekker de pip krijgen Ik moet nog 5 dagen werken voor mijn verlof en het leek mij gewoon leuk, vandaar. Maar het zit mij gewoon hoog, heb geen zin om een discussie hierover aan te gaan met haar maar moet het toch kwijt. Ga helemaal aan mijzelf twijfelen of ik er dan raar of onverzorgd uit zie? Nee helemaal niet, maar ik snap er niks van maar nogmaals bedankt voor jullie lieve woroden
Vraag me af waar je werkt, als zwanger zijn niet representatief kan zijn volgens je collega... Maar verder idd erg rare opmerking!
Ik was er toch nog even op doorgegaan hoor. Tis absoluut geen normale opmerking en ik vind de opmerking ook erg kwetsend.
@Anneliesje, normaal gesproken (dus niet zwanger ) had ik mijn mond niet gehouden en zou ik er over doorgaan, ook als het een andere zwangere collega betrof. Maar nu, ik weet het niet, ik ben emotioneel gezien nu erg zwak en heb er gewoon geen zin in. Ik werk met 10 vrouwen en die zullen allemaal hun mening erover verkondigen en daar heb ik geen zin in, zwak he. Ik kan het hier kwijt en misschien komthet nog een keer tersprake en zal ik het dan zeggen dat het mij wel heeft gekwest
Belachelijk..ik had dus wel even gevraagd wat ze er mee bedoelde en gezegd dat ik het niet leuk vind.. Lekker laten gaan hoor,slaat nergens op.
Tssss, wat een belachelijke opmerking! Groot gelijk dat je het niet doet, laat ze idd maar lekker het rambam krijgen!
vind het ook echt een Belachelijke opmerking! ik zou er denk ik ook nog wel wat over zeggen, maar snap zeker omdat je nog maar 5 dagen voor je verlof moet en omdat je met zo veel vrouwen werkt dat je daar ook ff geen zin in hebt! maar ik zou ook zeker niet gaan als ik jou was, ze stikken dr maar in!
Dank jullie voor jullie reacties... Ben inmiddels afgekoeld en denk gewoon maar hoe bekrompen zij is. Ze had het wel door dat ze fout zat...ik heb niets gezegd en laten merken dat het niet kon. Nog maar 4 dagen en dan lekker t/m september thuis zijn zonder werkergenissen Nogmaals mijn dank
Belachelijk van die collega, zoiets zeg je niet! Wat willen ze dan? een stripper in een string erop zetten???? Sjonge...
Ow het is nog een vrouw ook, die collega! Pffff dacht echt: dat zal wel een vent zijn. Maar dat is niet eens het geval.
Waarschijnlijk voelt je collega zich door jouw aanwezigheid bedreigd ofzo. Wil ze misschien zelf heel graag zwanger zijn, maar hey, het is je collega maar en niet je baas toch? Volgens mij is er maar 1 iemand die die opmerking zou kunnen/ mogen maken en dat is je baas. Daarnaast doe je je baas te kort als je niet zou gaan en bedenk je eens... misschien wil jouw collega wel heel graag gaan, maar kan ze niet en hoopt ze juist dat je niet zou gaan. Ik zou als ik jou was zeker gaan na deze opmerking, anders weet je collega dat ze je er mee heeft en dat is wel het laatste wat je wilt toch?! Laat ze een poepie ruiken en ga juist wel en geniet er lekker van. Meid, gewoon gaan joh! Succes met beslissen! Liefs, Bregje
@zograag, het gaat om een oudere collega, met zelf 2 kinderen van mijn leeftijd (30). Geen idee waarom ze het zegt, ze kan inderdaad zelf niet niet, wellicht de kift?? Ik heb inmiddels besloten niet te gaan, ga lekker met de pootjes omhoog en genieten van een vrije avond
@Froggie... Nou, trek je er dan iig niets meer van dat (verbitterde oude) vrouwtje aan. Je mag trots zijn op je buik, die mag gezien worden! Geniet maar lekker van je vrije avondje Liefs, Bregje
Lekker laten kletsen! Kijk, als ze het nou had over dat het misschien wat te zwaar voor je zou zijn om een hele avond te staan, dan is het wat anders.....maar dit is gewoon raar! En nu zit ze zelf met de gebakken peren.....hihi