Ik heb even twijfels hier of mn vliezen zijn gebroken of dat ik erg dunne afscheiding heb! K lag op de bank moest hoesten en voelde iets lopen. Ik snel naar de wc op t moment dat ik wilde zitten liep er zo vocht uit! Op t wc papiertje leek het wat wittig maja papiertje zelf is wit. Het rook naar niks eigenlijk! Als ik op mn hand blaas komt er niks denk ik, net even beetje hoesten voelde ik wel iets maar niet echt wat lopen. Ppff zit gwn te twijfelen wat dit nou is! Ben maar gaan liggen weer want de baby is niet ingedaald, en zit elke keer te wachten of k nog wat voel lopen. Of zal k toch maar bellen?! Ppff kijk je zo naar die bevalling toe, denk je alles te weten wat te doen als t moment daar is, zit ik hier nog te twijfelen.
Spannend. Hoop voor je dat het vandaag zover is. Dan ben je voor de hitte van het eind van de week van je dikke buik af en kun je heerlijk genieten van jullie uk.
Ik heb er ook vaak last van,dan trek ik snel mijn broek naar beneden en dan vallen zo druppels op de grond. Ziet er dan ook wittig uit dus ga uit van waterige witvloed Succes in het ziekenhuis!
Je neemt de woorden uit m'n mond, ik heb dit ook al weken. Sinds vorige week wat meer maar helaas nog geen andere tekenen van een naderende bevalling
Hoi meiden, Het was/is vruchtwater, nu opgenomen in t ziekenhuis want heb geen weeen en kindje daalt niet in.... wachten wachten wachten
Ik herken de twijfel van de vorige keren. Spannend zeg! Heel veel succes en geniet ervan! Het is magisch wat je lijf kan.