Hee meiden. 2 weken geleden heb ik een nacht in het ziekenhuis gelegen.. echt flinke voorweeen. dacht serieus dat het begonnen was. maar dit viel tegen. sindsdien regelmatig hier last van. ook nu dus al 2 weken last van menstruatiekrampen Vorige week zaterdag had ik heel klein beetje bloedverlies. paar druppen over de hele dag op het wc papier en in de middag een hele dikke klodder slijm. maandag had ik weer veel slijm. dinsdag naar de gyn geweest. nog niets veranderd. potdicht om zo maar even te zeggen. Gister een paar sliertjes slijm en vanochtend weer een dikke klodder. Wat betekend dit nou? kweet even niet meer wat ik dr aan heb. het rommelt steeds zo en ik kan niet meer wachten hoor. hoe langer het duurt hoe meer ik er tegenop ga zien.
Hey meid Het lijkt er wel op dat je je slijmprop verloren ben of aan het verliezen bent, kan ook in delen. Dus misschien dat t langzaamaan toch wat begin heeft gemaakt. Maar ja ook dat kan lang duren, ik loop al van week 26 met voorweeen en harde buiken, de vlos was erg bang voor een vroeggeboorte, uiteindelijk ben ik vandaag 39 weken en zit madame ook nog heerlijk daar binnen. Van mij mag ze nu wel komen hoor, ik ben echt superklaar met die voorweeen en harde buiken, mja, ukkie bepaalt.... Dus nog ff doorbijten!