Heb met 32 weken adalat voor 48 uur gehad.hoor wel eens dat vrouwen na weeenremmers later worden ingeleid omdat de baby dan niet meer spontaan komt.wie heeft ervaringen?
bij mijn eerste heb ik weeenremmers gehad op 29w4d...en op 32w3d is ze met een spoedkeizersnede gehaald. Ik weet dus helaas niet of ik de zwangerschap had kunnen uitdragen. Mijn dochter was in gevaar, dus moest direct worden gehaald
Met 31.6 adelat gehad, paar uur later met 32 wkn bevallen. Overigens had ik aan de adelat nog geen weeen (maar verstrijkende baarmoedermond).
ik was 27 week toen ik aan de remmers moest tot aan de 34 week uiteindelijk is ze echt met 37 week en 3 dagen geboren
Met 29.3 aan de weeenremmers 2 weken lang...Uiteindelijk is onze zoon geboren met 36.3 (wel ingeleid ivm gebroken vliezen en niet doorzetten van de weeen )
Heb met 30 weken adalat gekregen een paar dagen en longrijpers. Heb met 33.3 een spoedkeizersnede gehad.
Met 26 weken aan de weeenremmers gelegen.. met 28 weken naar huis met volledige bedrust.. zodra ik ging lopen begonnen de weeen weer. Uiteindelijk weer met weeen en ontsluiting opgenomen met 32 weken en met weer volledige bedrust tot 34 weten te redden (en een week lang met 5 cm ontsluiting rondgelopen) Dus met 34 weken bevallen.