Ik was op zaterdag mijn slijmprop verloren en op dinsdag erna ben ik bevallen! Nou was ik die zaterdag 39+6 en de dinsdag toen ik bevallen ben was ik 40+2 3 dagen dus? Of als ik de zaterdag ook mee moet tellen, 4 dagen!?
slijmprop verloren met ongeveer 35 weken, met 37 weken ingeleid ivm hoge bloeddruk. Had voor de tijd wel 2 cm ontsluiting
Om 12 uur gestript bij 39.5 , weeen begonnen achteraf rond 14.30 (ik had "rug pijn" met vlagen , geloofde rond 23 uur pas dat het rugween waren ) rond 19 uur mijn slijmprop verloren en volgende dag bij 39.6 bevallen om 12.30. Succes in iedergeval helaas zegt het nog niet heel veel....
Ik ben een klein slijmpropje verloren deze morgen met de grootte van een euromuntje denk ik.. dat betekend nog niets toch??
Bloempje6, ik weet het ook niet.. Verlies nu al een week gedeeltes slijmprop vanmiddag ook met bloed.. Hoe weet ik nou ooit of er nog iets zit.. Krijg wel de kriebels van de reacties.. Hoe graag ik ook mn zoontje wil ontmoeten ik zou het voor hem leuker vinden om jarig te zijn na alle sinterklaasdrukte...
oh je verliest nu ook echt met bloed? Jeetje volgens mij is dat wel een voorteken... Hoelang ben je nu zwanger? Ik moet morgen weer naar de VK dus ben benieuwd wat die zegt.. Ik denk dat het bij mij nog wel even duurt hoor.. heb je geen last van weeen of iets?
oh ik zie het al excuus.. 38 weken.. ja het is indd die drukte, maar agh je kan helaas niet alles zo plannen. Ik hoop eigenlijk ook niet met kerst te bevallen of met oud en nieuw.. daar tussen in prima of erna ook prima haha
Volgende dag. ' s Avonds ook nog een diarree aanval gehad. Een paar uur daarna braken mijn vliezen en kwam de bevalling op gang