ik ben zelf geboren met 34w 5dgn en mijn zoon is ook geboren met 34w en 5dgn. We zijn zelfs allebei binnen 3 uur tijd geboren 's nachts.
Ik ben bijna 2 weken te laat geboren. Mijn dochter is geboren op één dag na de uitgerekende datum, dus lekker op tijd !
ik ben 14 juli geboren en mijn moeder was uitgerekend 9 augustus. bij mijn kleintje was ik 10 maart (maar ik zeg 7maart) uitgerekend en bevallen 13 maart..
Ik ben 9 dagen te laat geboren en Joas 1 dag voor de uitgerekende datum. Gaat bij mij dus niet helemaal op.
ik wou dat het waar was, dan had ik nu een dochter in mijn armen gehad... ik ben 3 weken te vroeg geboren. En ben nu 37,4 week zwanger
Zelf 5 dagen later als uitgerekend geboren. De oudste met 41+5 en de jongste met 41+4, beiden ingeleid
ik was zelf 10 dagen te vroeg. En mijn beide bevallingen zijn ingeleid. Sem is geboren op precies 40wk en demi op precies 39 wk.
Zelf geboren met 41w5d, bevallen met 37w1d. In beide gevallen: gebroken vliezen en vervolgens ingeleid ivm geen weeën.. Ging er alleen dus wel vanuit dat ik overtijd zou lopen (en vond 't dus helemaal niet leuk dat ze zoveel eerder kwam!)
Mijn moeder is 2 keer bevallen voor de uitgerekende datum en 1 keer op de uitgerekende datum. Ik liep 2 keer over de uitgerekende datum heen (+6 en +8 dagen)
Volgens mijn vk is dit wel een beetje erfelijk. Bij mij klopte het wel mijn moeder was bij mij en mijn broertje allebei overtijd. Mijn eigen dochter is ook pas geboren met 41+4 weken, net een paar uur voor ik ingeleid zou worden.