Hoi Meiden, Wie is e onder behandeling geweet of bevallen in Hoogeveen? En hoe is dat bevallen? Ik ben vorrig jaar bevallen in Emmen, op zich niet heel ontevreden op een paar rare verpleegsters na maar nu wil ik mijn spiraaltje laten verwijderen voor een evt tweede en nou is er geen plek (tot en met eind juli) in emmen maar volgende week wel in hoogeveen. Ik twijfelde al om naar een ander ziekenhuis te gaan Emmen of Meppel maar als ik die andere post over zwolle lees, dan zie ervaringen in meppel die niet echt positief zijn, dus dat dan maar niet. Groeten
HGV is wel een goed ziekenhuis teminsen jaren terug toen ik der nog woonde als kind zijnde me moeder heeft toen in het Ziekenhuis gelegen daar en de begleiding was erg netjes. zwolle is over het algemeen ook wel een goed ziekenhuis ligt denk ik per persoon verschillend of je een ziekenhuis goed of slecht vind. deventer heeft ook een heel goed ziekenhuis en bij de GYN is over het algemeen erg snel tijd vaak met 1 week al. woon zelf in deventer dus ga altijd automatische naar het deventerziekenhuis. is trouwens ook een hele nieuwe is pas 2 jaar oud.