Lieve mama's, Mijn uitgerekende datum komt steeds dichterbij Ik ben natuurlijk zo ongeduldig als wat en hoop dat mijn kleine schat vóór de uitgerekende datum komt! Maar helaas hoor ik erg vaak dat het eerste kindje ná de uitgerekende datum kwam. Hoe was dit bij jullie? Alvast bedankt! liefs van een ongeduldige aanstaande mama
Bij ons kwam meneertje anderhalf uur voor de uitgerekende datum, maar ze hebben me de dag voor ie kwam wel gestript... ik vermoed zelf dat ie anders was blijven zitten...
Hier eerste kindje (en meteen het tweede kindje) voor de uitgerekende datum geboren (35 weken 6 dagen)
onze oudste zoon was 1 dag na uitgerekende datum, onze dochter meldde zich 18 dagen na uitgerekende datum(stond op het punt om ingeleid te worden toen de vliezen braken) en onze jongste spruit ,kwam 16 dagen voor de uitgerekende datum. groetjes diana
Louise is 1 dag na de uitgerekende datum geboren, maar dit was d.m.v een ks dus heb je niet zoveel aan de info hahaha... Ik denk dat ze anders nog wel even was blijven zitten.
10 dagen overtijd begonnen eindelijk de weeen Ik klets op een ander forum met meiden, daarvan is er 1 voor haar uitgerekende datum bevallen, de rest heeft overtijd gelopen. Van mijn zwangerschapsgym is ook 1 iemand voor haar uitgerekende datum bevallen, de rest allemaal overtijd. Ik heb begrepen dat de meeste eerste kindjes ongeveer 5 a 10 dagen overtijd komen.
Elian kwam bij 37 + 5. Ik zou ingeleid worden maar die nacht daarvoor begon ik al milde weeen te krijgen. Had het weekend daarvoor ook al weeen en had al 3 cm ontsluiting. Uiteindelijk hebben ze toch mijn vliezen gebroken en me aan een infuus gelegd omdat ze er vaart achter wilden zetten maar ik denk dat als ze dat niet gedaan hadden hij ook niet zo heel veel later was geboren.
Mijn dochtertje kwam met 35 weken en 3 dagen, een maand te vroeg. En ik hoop dat ons volgende kindje wel wat langer blijft zitten
angelina is 3 dagen na de uitgerekende datum geboren. mijn vliezen waren al 48 uur gebroken...ik zou 's-morgens ingeleid worden maar ging 's-nachts spontaan aan de gang en 's-morgen was ze er ik heb trouwens wel heeeel veeeel voorweeen gehad...in totaal 72 uur!