ben 3 dagen na de uitgerekende datum bevallen dmv keizersnee.(niet gepland hoor, bevalling diende zich spontaan aan maar kindje kon niet genoeg indalen ivm smal bekken)
Ik ben op de uitgerekende datum om 12.00 uur 's middags bevallen. Ik denk dat me dat niet nog een keertje lukt haha!
hey mijn beide kindjes zijn voor de uitgerekende datum geboren. kitana: gepland op 15 mei, geboren 6 mei killian: gepland 22 maart, geboren 16 maart dus op 38 + 5 en 39 weken
De eerste is na 42 weken en 5 dagen ingeleid. Ik ben bang dat het bij de tweede weer zo lang gaat duren.
1 week en 5 dagen na de uitgerekende datum. Toen hebben ze m'n vliezen gebroken omdat ik al 6 cm ontsluiting had
Precies erop! Ja, je hoort het niet vaak maar een kwartier voordat het mijn uitgerekende datum zou zijn kwam de eerste wee. Om 5.00 uur s'morgens was mijn zoon er al (na spoedkeizersnede). Ik heb dus gelukkig geen dag langer hoeven wachten :-D
Onze man kwam precies op de uitgerekende datum! Precies 40 weken dus! Goed gepland hahahaha, en totaal niet meer verwacht! Had verwacht 42 weken te lopen...(kon het niet tegenvallen!) kus miek
Met 40 weken en 5 dagen bevallen! 's Ochtends heel vroeg begonnen de weeën heel rustig, 's avonds laat bevallen!
Na 41 weken + 1dag bevallen.'s Morgens half 6 werd ik wakker van weeën om de 9 minuten. Om 14.41 is ze geboren.