Siebe is met 37,5 wk geboren en ook ik had al zo'n voorgevoel gedurende de hele zwangerschap dat ik de 40 weken niet zo gaan halen. groetjes, Aurelie
alyssa is 5dagen voor de uitgerekende datum geboren. ik verwachtte het eigenlijk al 2weken eerder omdat ik best wel veel en heftige voorweeen had. liefs doris
Met 41 weken en 3 dagen is ons meisje geboren! Gelukkig heb ik altijd het gevoel gehad dat ze later ging komen dan de uitgerekende datum.....
Je bent inmiddels een maand geleden al bevallen, maar wellicht is mijn antwoord nog interessant voor andere dames die nog moeten bevallen: Ik ben 1 dag voor de uitgerekende datum ('s ochtends vroeg) bevallen van een kerngezonde zoon! Ik dacht zelf dat het wel langer zou duren, omdat het de 1e is en ook nog een jongen (het schijnt dat die vaak wat langer blijven zitten). maar zo zie je maar weer, het kan altijd anders!
2 dagen erna. Maar ik heb van tevoren helemaal niets gevoeld wat de bevalling aankondigde. Ik vermoedde dus dat ik twee weken overtijd zou lopen. Nou mooi niet dus. Had het trouwens gek genoeg helemaal niet zo erg gevonden, ik had een supermakkelijke zwangerschap...
Luna is met 37w4d geboren. Had al wel t gevoel dat ze eerder zou komen, maar zó vroeg had ik niet gedacht
ik ben bevallen na 42 weken en 1 dag...(de dag erna moest ik naar de gyn maar ze kwam toch opeens vanzelf)