bevalling en katten

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marieke1988, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er hier vrouwen die katten hebben die anders gingen doen vlak voor de bevalling begon? Ik heb er zelf 4 en eentje ervan is sinds vandaag opeens heel erg aanhankelijk heel anders dan normaal. Blijft hele tijden op mn schoot liggen terwijl ze dat normaal nooit doet.. :( ik weet niet of katten iets kunnen aanvoelen of dat het gewoon puur toeval is... iemand ervaring mee?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat kan zeker wel!
    Ik lees en hoor wel vaker dat (huis)dieren ineens heel graag bij je in de buurt willen blijven. Vaak voelen ze die dingen haarfijn aan ;)
    Spannend hoor!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hmm...nou mijn kat liep gister leuk op het dak rond zonder dat we het wisten, cavia daarentegen zat heerlijk op schoot....normaal is het hysterisch, panisch en binnen 10 minuten plassen van de stress. Dus....wat moet ik nou met die beesten ;)

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb geen kat maar wel n hond , hij scheen geen respect voor vrouwen te hebben en er gewoon overheen te lopen ... wij gingen hem ophalen bij zijn vorige gezin en hij was gelijk mijn vriendje , bleek dat k toen dus al zwanger was maar zelf wist ik er nog niets van .
    De hele zwangerschap issie heel beschermend tegenover mij geweest , was heel bizar maar goed toen ik thuis zat met weeeen kregen we hem met geen 10 paarden bij me uit mijn buurt ..
    en toen ik in het ziekenhuis lag was hij heel onrustig tot ik weer thuis was , weet dus zeker dat honden en misschien ook katten zoiets aanvoelen ...

5. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Mijn katten zijn inderdaad op het einde van mijn zwangerschappen super aanhankelijk.
    Maar niet perse omdat ik moet bevallen want bij de 1ste was ze wel een een week of 4 a 5 erg aanhankelijk.

En nu eigenlijk hetzelfde verhaal...

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik hoop toch echt dat mijn bevalling aan het doorzetten is, maar de katten zijn nog net zo als altijd. Luid, stout, springerig en lief. Alhoewel, gister begon onze poes opeens heel hard te mauwen. Normaal kan ze helemaal niet mauwen, maar komt er eerder een kleine 'wak' uit (klinkt echt raar). Maar nu was het voluit brullen... Voorbode op mijn gebrul straks?! Door haar wist ik trouwens wle dat ik weer zwanger was. Zodra mijn eitje bevrucht was, ging ze bovenop mijn buik liggen, ter hoogte van mijn bm. De andere kat vond me toen opeens een stuk minder leuk... Al is dat ook weer bijgetrokken omdat ik de 'voedselbrenger' ben. Hoe fijn die liefde van katten ;)

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Liefde gaat door de maag bij dieren he....en bij mannen ;)

8. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    allebij mij honden zijn erg aanhankelijk geworden, vooral mijn chihuahua, ze wil constant bij me liggen en het liefst bovenop mijn buik hihi
    Ook mijn andere hond wil ineens heel veel aandacht van me hebben, en als hij dat even niet krijgt wordt hij super irritand!

liefs Kim

9. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ja katten voelen dat echt aan.. bij mij vorge zwangerschap ook.. ik had best wel een rot zwangerschap.. heel de zwangerschap misselijk en zo erg dat ik steeds naar het ziekenhuis moest voor uitdroginsverschijnselen en steeds aan een infuus moest in het begin:( daardoor lag ik veel op de bank of op bed.. en de kat lag altijd helemaal bovenop me haha

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik merkte aan de kat wel dat ik zwanger was....ik dacht: wat doet ze toch stom? De hele zwangerschap doet ze al raar (bovenop mijn buik liggen etc, terwijl ze normaal niet aanhankelijk is)
    Nu heeft ze nog niet anders gedaan en haar zus is de hele tijd nog niet veranderd. Kan dat het nog langer gaat duren...óf ze merken er niets van ;)

Deel Deze Pagina