Volgens mij zijn die 42 weken een richtlijn. Als er genoeg vruchtwater is en de placenta en baby het goed doen, kijken ze het soms langer aan. Of er is een rekenfoutje gemaakt XXX
Mijn eerste kwam na 41 weken en 6 dagen. De tweede kwam met prcies 42 weken. Op 41 weken 6 dagen opgenomen en gel ingebracht gekregen. En nummer drie bij 30 weken 6 dagen! En met bijna 36 weken was ze al weer thuis
nou ik beviel van mijn eerste kindje met 41 weken was wel balen naderhand bleek bij de geboorte dat ik 2 weken te laat was omdat tony(eerste kindje) helemaal uitgedroogd was en er nu nog steeds erg last van heeft van een droge huid ze hadden misgerekend in het begin van de zwangerschap dus in plaats van 1 week overtijd dus 2 weken overtijd was
ik beviel van mijn dochter met 41 weken 5 dagen. Ik werd ingeleid omdat ik te weinig vruchtwater had en ik bijna op de 42 weken zat.
ik ben op 38 wkn en 2 dgn bevallen van Janelle ! op 12 december 2004, helemaal niet zo erg anders zaten we toch wel een beetje tegen de feestdagen aan! Janelle is trouwens via een keizersnede geboren omdat ik zwangerschapsvergiftiging had, dit was voor mijn eigen en het leven van janelle nodig. Groetjes Annemarie
Na 37 weken en 1 dag. Ben nu 36 weken zwanger van de tweede. Hoe is jullie ervaring, komt de tweede meestal eerder of later dan de eerste?
Ik ben ingeleid met 40w1d anders zat ze er nu nog vrees is Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat ze nooit vanzelf was gekomen
Ik ben met precies 42 weken op de natuurlijke (!) manier bevallen. Gelukkig wel, anders hadden ze me moeten inleiden...
Ik ben met 40wkn en 2dgn bevallen. Op mn uitgerekende datum (02/08/06) braken mn vliezen 's avonds al wel. Groetjes!
Ben bevallen met 34 weken.. het met 26 wk al weeen, toen is het met weeenremmers tegengehouden, met 32 weken begon het weer, strikte bedrust in het zkhs gehad en met 34 wk zetten het toch door
Ik ben bevallen met 40 weken en 1 dag. ( 16 -06). Maar op 15 juni ( uitgerekende datum) kreeg ik al wel weeen.
Ik ben bevallen met 40 weken en 5 daagjes overtijd! 10 juni uitgerekend en ons knappe jongetje is op 15 juni geboren