Nog 2 nachtjes en dan word ik ingeleid, moet zeggen dat het nu wel spannend begint te worden. Ben blij dat ik eindelijk mag bevallen, loop al maanden met helse pijnen. Maar zie er toch ook een beetje tegen op. Mijn eerste bevalling was er 1 van 1, 5 uur en denk nu de hele tijd dat deze dan alleen maar tegen kan vallen. Zijn er dames die ondanks het inleiden toch snel zijn bevallen? En bij wie is het ook bijna zover?
Mijn beste vriendinnetje is een paar maanden terug ook ingeleid, 's ochtends zat alles nog potdicht, dus 's ochtends om 8 uur met ballon begonnen, om half 5 's middags was hun dochtertje er al! Ik wens je heel veel succes, en geniet nog even van de laatste dagen met de beeb voor jou alleen (ook al lees ik dat je wel veel last hebt...)
Bedankt voor je reactie. Ik weet inmiddels door inwendig onderzoek dat het niet meer potdicht zit dus hopelijk is dat gunstig zondag. Genieten lukt helaas niet meer, de pijn overheerst. Het genieten begint als mijn meisje er is
Eerste keer ingeleid en duurde 4 uur. Tweede keer de vliezen gebroken in het ziekenhuis (mocht er niks gebeuren werd ik weer ingeleid) maar kreeg vanzelf weeën en binnen 2 uur volledige ontsluiting. Nog sneller dus.
Fijn te lezen dat het snel kan gaan. Ik krijg nu echt de zenuwen. Alles klaar maken, zoon lief zo weg brengen en dan morgen om 8:00 melden. Wat een spanning
Ik ben ingeleid, ik had met binnenkomst 2 cm ontsluiting en 5,5uur later was onze kleine man er! Hopelijk gaat het morgen voor jou ook vlot en makkelijk!
Ik ben ook ingeleid kwam binnen met 0,0 cm ontsluiting. Eerste dag pilletjes gebeurde niks en voelde me top. Zag deze dag dus uiteindelijk ook niet als de dag van de inleiding. De volgende ochtend om 8.30 konden ze mijn vliezen breken. Nog niks aan het handje om 10.00 aan het infuus, 10.10 ruggeprik en om 12.20 was onze zoon er. Top bevalling en ik teken ervoor als mijn 3e ook zo makkelijk gaat