Eerst krampen/steken, nu niets mee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bopach, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraag. Tot aan eergisteren had ik telkens lichte menstruatiekrampen en/of steken in mijn onderbuij. Ook voelde het als spierpijn in mijn onderbuik. Maar nu voel ik dat allemaal sinds gisteren niet meer. Ben er onzeker door. Iemand hier ook ervaring mee?

2. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Het kan van alles zijn! Je lichaam moet wennen aan die hormonen. Als je het niet vertrouwt, bel de verloskundige!

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Bopach - Geen zorgen! Ik voel ook de enen dag zo goed als niets en de andere dag meer. Geniet nog even van de dagen/weken dat je je fit voelt!
    Het wordt pas echt spannend als je weer teveel krampen krijgt!

In ieder geval van harte gefeliciteerd!!! :D

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Probeer je geen zorgen te maken meid! Er gebeurd zoveel in je lichaam. Er moet plaats gemaakt worden voor een zwangerschap met alle ongemakken die daar bij horen. Zeker als je geen bloed verlies hebt zou ik me erg geen zorgen over maken! Pas als de krampen ondragelijk zijn en je heel veel gaat overgeven zou ik wel aan de bel trekken. Dit kan namelijk duiden op een BBM.

Die steken die je voelt zijn je banden. Het vruchtje groeit niet alle dagen even hard. Staat soms zelfs even stil, om vervolgens weer 2 keer zo hard te gaan groeien. Dat kan ervoor zorgen dat allen even flink opgerekt wordt (hoe klein het nu ook pas is).

Probeer een beetje te genieten, want voor je het weet heb je die kleine in je armen. En ik spreek uit ervaring (denk dat er vele met mij zo denken;):p)

Deel Deze Pagina