zo als jullie kunnen lezen heb ik morgen m'n eerste echo,ik ben dan 11 weken en 2 dagen zwanger. ik ben zo zenuwachtig er voor dat ik me zelf gek zit te maken,denk steeds, straks ben ik helemaal niet zwanger of misschien heb ik wel een miskraam gehad. en dan ga ik weer denken dan was de test niet positief geweest en anders had ik wel een bloeding moeten hebben. sorry maar ik moest het even kwijt. ben ik nou de enige of zijn er meer dames die zig zelf gek maken ? ( van mij kan het niet snel genoeg kwart over 9 morgen vroeg zijn. ) veel liefs duvel
Hoi! Spannend zeg! Ik weet nog heel goed hoe ik me voelde..pfff ook zó zenuwachtig.! Ik herken je verhaal dus helemaal en je bent dus echt niet de enige! Ga iets doen vandaag, zodat de dag ietsjes sneller gaat en dan is het zo morgen..! Heel veel succes ! xx
hoi zoe21, dankje wel voor je snelle reactie, ik had echt het gevoel ik zou wel de enige zijn die zo dekt maar gelukkig toch niet. ik krijg zo visite en vanavond ga ik lekker weg met me vriend. de tijd mag vliegen van mij hihi veel liefs duvel
Hey Duvel, Ik heb dat ook n beetje hoor. Zo spannend allemaal. Om me heen ook veel miskramen, daar word je ook onzeker van. Je moet maar van t beste uitgaan, t komt vast goed, succes morgen!
ik had dit ook, ik had maar 1 test gedaan en dacht voordurend niet zwanger te zijn...haha maar onze meid is er inmiddels
Ik kan me het nerveuse gevoel voorstellen, je bent natuurlijk benieuwd of alles goed is. Hopen dat het snel morgen is voor je
Ik was ook super nerveus. Ik was ook bang dat mijn test misschien fout was of zo? Ik had iets meer zekerheid doordat de test van Moeders voor Moeders ook pos. was. Daar was ik al zenuwachtig voor..... Ik bedoel je doet een testje en daar komen 2 strepen op en iedereen gelooft zomaar dat je zwanger bent! Door de test van MvM was ik iets zekerder maar toch voor de eerste echo dacht ik ook wat als er niks zit? Maar het komt allemaal wel goed, Zeker als je het hartje ook nog even hoort...... Dan weet je het echt zeker.. Succes voor iedereen die nog voor de eerste moet.