Oudste: 38+1, in drie uurtjes tijd van eerste wee tot baby. Tweede: tja, als ik dat eens wist, die komt maar niet! Bij mijn oudste had ik trouwens een probleemloze zwangerschap die voor mij heel onverwacht afgelopen was. Deze zwangerschap is wat mij betreft zwaarder en minder makkelijk, loop al wekenlang met voorweeën, en ik kan 'm er nu wel uitkíjken, maar dat helpt niet. En iedereen, de verloskundigen voorop, riep al maanden dat deze niet de volle 40 weken zou blijven zitten, maar daar is dus helaas niets van terechtgekomen. Voorgevoel zegt dus neit zoveel, wat mij betreft.
1e: 39w5d 36uur en 57 minuten vanaf de eerste echte wee , ze is uiteindelijk in het ziekenhuis geboren onder begeleiding van de gyn.. Ik was nl totaal op. 2de: 39w1d geboren met een geplande keizersnede, mvr lag in stuit en wilde niet meer draaien. 3de: 39w5d Om 00.30 de eerste echte wee en om 11.37 was hij er, bleef bij zowel mn 1ste dochter als mn zoontje hangen op 6 centimeter, dus ook aan t infuus in het ziekenhuis... Liefs X C.
Met 40.5 weken bevallen en het duurde totaal 8 uurtjes! Verloskundige was echt nét op tijd, want 10 minuten na haar komst was mijn kleine meid er al. En we wilden poliklinisch bevallen, maar dat lukt niet meer door de snelheid!
ik had ook de hele tijd het gevoel dat hij "te"vroeg geboren zou worden... mijn gevoel was wel juist, hij is geboren met 36.5 weken, 3 uur snachts braken mijn vliezen, en een paar minuten later kwamen ook de weeen, begin tot eind: 21 uur :S
Bevallen met 36wk2dg, totaal onverwachts braken mn vliezen. Die dag gebeurde er niets pas de volgende ochtend begonnen de weeen en om 10 voor 5 's middags is Lieke geboren.
hier weer zo'n verhaal die je liever niet hoort haha.. ik dacht ook heel de tijd dat ik de 40 weken niet ging halen, maar ze is geboren met 41+3. Om half twaalf s nachts begonnen de weeën en om 09.22 de volgende ochtend is ze geboren.
De eerste is op de uitgerekende datum geboren,heb er 4 uurtjes over gedaan, de 2e is met 36 weken geboren,heb er 2 uur over gedaan,ideaal.
Vaak zegt het wel wat hoe het bij je moeder was. Mijn moeder is 3x ruim te laat bevallen en ik nu dus ook al 2x. Het gaat natuurlijk niet altijd op, maar ik hoor meer meiden bij wie het heel erg op de zwangerschappen van hun moeder lijkt. Dus vraag het ook eens bij je moeder na
Met 39 weken en 4 dagen. Om 16.00 gestript en 2 uur later begon het te rommelen. Uiteindelijk 6 uur weeen gehad en 7 min. persen.
Ik ben met 37,5 wkn bevallen. De weeën begonnen de avond er voor, werden in de nacht wat erger. Maar nadat de VK voor het eerst ging kijken was de baby er in 2 uurtjes. Ik heb zo'n 15-20 minuten geperst hooguit. Ik was 28 maart uitgerekend, maar dat was de allereerste berekening van de gyn. De VK-en kwamen zelfs op 1 april uit. Ik dacht vanaf het begin al dat ik wel iets eerder zou bevallen. Zelf had ik de hele tijd de datum 21 maart in mijn hoofd (vandaag dus!). Het is 12 maart geworden. Gelukkig maar, want ik vond het wel netjes zo met z'n bijna 7 pond Wie weet was ik anders wel uitgescheurd.
29 dec om 11.30uur vliezen gebroken maar geen sterke weeen. 29dec om 19.00 beginnen de weeen langzaam te komen. om 23.00uur weeen om de 3 minuten. 30 dec 03.12 perween 03.17uur Luc geboren