heb gister nacht grote slijmprop verloren en gelijk erachter zijn mijn vliezen gebroken, heb met de vk gebeld zij zei dat ik op weeen moest wachten, hele nacht wakker gelegen..ben vanmorgen bij vk geweest maar omdat ik nog geen regelmatige weeen heb ben ik weer terug thuis. Moet vanavond 20u terug, en word daarna ingeleid..ik vind het toch wel akelig nu het idee dat ik moet bevallen, ik besefte het nog niet zo..
ja probeer even te slapen dan kun je uitgerust de bevalling in en geloof me der is niets akeligs aan zodra je je baby in je armen heb ben je alles van de bevalling weer vergeten meid
Slapen als je op het punt staat om te gaan bevallen is niet gemakkelijk. Wel proberen en zeker uitrusten. Probeer wat ontspanningsoefeningen te doen. Het gaat je lukken! Veel succes!
dankjewel voor jullie lieve reacties..ik probeer wat te slapen maar lukken doet het niet echt..ben blij als het dalijk voorbij is..heb net me laatste klusjes in huis gedaan beetje met de hoop dat ik weeen krijg maar veel komt er niet van..heel af en toe wel een wee maar niet met regelmaat of dat het doorzet..hoop dat het niet al te lang gaat duren, wachten maakt het alleen maar spannender..ik hou jullie op de hoogte..
Heel veel succes en probeer inderdaad wat te rusten! Misschien dat dat de boel ook wel op gang helpt, een beetje ontspannen! Heeeeeel veel succes en ik vond mijn bevallin een hele bijzondere ervaring en de pijn ben je zo vergeten!
Suc6 meid! Als slapen niet lukt dan jammer hoor, je bevalling vergeet je echt nooit meer Ik zou als ik jou was niet als een kip zonder kop alles nog even opruimen en schoonmaken en zo haha...probeer een beetje afleiding te zoeken.