Wonderolie

Discussion in 'De bevalling' started by Michelle89, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heeft het bij jullie de weeen opgewekt of gebeurde er niks?

2. Seth

Seth Niet meer actief

geen ervaringen... heb vorige zwangerschap bijna de 42 weken volgemaakt....
    maar wil wel ff schrijven dat het echt link kan zijn... het geeft namelijk darmkrampen en die kunnen door je baarmoeder overgenomen worden en dan idd overgaan in weeen... (of niet)

MAAR je kindje kan ook in paniek raken erdoor en in t vruchtwater poepen.... dussuhhhh zou het echt niet doen....

zou eerder voor de andere dingen gaan zoals sex:p maarja werkt alleen maar als je lichaam en het kleintje er klaar voor is.....

3. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook niet doen. Heb er ook echt geen ervaring mee. Maar ik wel dat ik het nu al zat ben maar overgaan op wonderolie....nee bedankt. Dan maar lekker 42 weken volmaken en nog even doorlopen met de ongemakken.

Precies wat hierboven gezegd wordt: Het is toch zielig als je baby ervan in paniek raakt en in het vruchtwater poept.

Maar ik heb wel es gelezen dat er vrouwen idd bevallen zijn door de wonderolie die zorgde voor hevigebuikkrampen en dus weeen.
    Kortom, t zal vast wat doen maar of je er blij van moet worden???

4. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    NEEEEE niet doen ik heb het gedaan en ten eerste is het heel vies en ten tweede kreek ik er zulke enorme darmkrampen van.....
    niet normaal en het hielp niks...

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hier heeft sex goed geholpen:p:D
    Wonderolie schijnt niet goed te zijn.. Vooral niet voor je kindje..
    Door de stress die hij/zij kan krijgen heb je grote kans dat hij in het vruchtwater poept..

en dat kan behoorlijke gevolgen hebben.. Door de stress (snelle bevalling) die ons kindje had heeft hij ook in het vruchtwater gepoept en uiteindelijk geboren met een flinke longontsteking.. Nu konden wij daar niks aan doen maar als ik wonderolie had gebruikt had ik me heeel schuldig gevoeld..

het schijnt ook vreselijk vies te zijn..

6. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Haha nee ik laat het wel uit mijn hoofd als ik het hierzo lees, heb al een ananashart en bitterlemon geprobeerd zonder resultaat. Ik laat nu de natuur wel mooi zn gang gaan ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    sex al geprobeerd? had er eigenlijk geen zin in maarja, de dag erna uitgerekend en manlief wilde graag haha.. na een half uur mijn eerste wee:D

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je baby komt toch wanneer hij/zij zelf zin heeft.

Wonderolie staat ook bekent om vaak meconium houdend vruchtwater te geven omdat het je kindje ook beinvloed.

9. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Heb er totaal geen zin meer in nu :p maar ga dan toch even vriendlief , lief aankijken :) haha.

10. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    En, is het al gelukt of niet! ;)

Share This Page