Wanneer bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ang88, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Hallo allemaal ik heb een vraagje. Vandaag 3 dagen overtijd! Had vanmorgen controle bij de verloskundige. Alles prima in orde zoals altijd. Echter baby nog steeds niet ingedaald. Ik heb geen last (gehad) van voorweeen of iets wat er op zou kunnen duiden dat de bevalling aanstaande is. Mijn vraag is hebben meer dames hier ervaring mee? Is de baby uiteindelijk nog ingedaald? Kwam de bevalling toch ineens spontaan op gang? En wat als de baby niet indaalt? Ik ben namelijk heel benieuwd en toch ook wel een beetje ongeduldig ;)

Alvast bedankt voor evt. reacties!

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Het indalen van de baby en de voorweeën zeggen niets over wanneer de baby gaat komen. Het is ip alleen maar vervelend voor de moeder.

Ken genoeg vrouwen die zijn bevallen zonder ervoor deze klachten gehad te hebben.
    De baby komt wanneer hij/zij er klaar voor is. Wie weet wordt je vanacht al mama ;)

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Inderdaad, er is niets over te zeggen. Ik zou lekker rust nemen en relaxen en wachten tot 42 weken, als je dat voor ogen houdt kan het alleen maar meevallen!

Ontsluiting, wel of geen voorweeën zeggen niets over de uiteindelijke bevallingstermijn.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Is je kindje nog helemaal niet ingedaald of ligt hij alleen nog niet vast in je bekken?

Hier was zl wel aardig ingedaald maar lag nog niet vast. Hij is tich met 40.3 spontaan gekomen. Ik heb ook helemaal geen last gehad van voorweeen.

5. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    NULL
    Humava gefeliciteerd !!! Lekker genieten.
    Kleintje ligt er met het hoofdje voor maar niet vast inderdaad.