hi ik zit met een probleem!!! laatste datum dat ik ongesteld was was op 26 april 2006. gemeenschap met mijn vriend gehad tussen 8 en 16 mei en op 22 mei. op 14 mei had ik veel slijm. nu ben ik verkraacht op 24 mei. van wie is dit baby? kan het zo zijn dat ik de baby van de verkrachter moet baren. 12 juni was hartactie aanwezig (6+ wkn zwanger zei gynocoloog) en 26 mei 8 weken en 4 dagen zwanger zei echografist. kan er iemand mij met deze data aan mij vertellen wanneer ik bevrucht ben alvast bedankt. christa
Jeetje meid dat is ook wat. Volgens mij is nooit precies te achterhalen wanneer je nu bent bevrucht. Pff moeilijk zeg. Misschien in het zkh vragen voor een test ofzo wie de vader is. Weet niet of dat kan hoor. Heel veel sterkte ermee iig.
je kunt hier links bij calculator zelf uitrekenen wanneer jou vruchtbare dagen zijn.. Wat een toestand meid!
ik heb de calculator al gebruikt maar toch zint het me niet volgens de calculator ben ik op de 14 vruchtbaar. ik ben bang. ik hou ook heel veel van deze baby dus ik weet het niet meer ik ben al 16 weken zwanger ik weet het echt niet meer
als je op de 14de vruchtbaar bent volgens de calculator zou ik me minder zorgen maken.. aangezien het meestal wel erg goed werkt.. en 10 dgn verschil is toch heel wat...
Als jij nu 15 week en 3dg zwanger bent dan is het zoiezo haast onmogelijk want dan heb je gewoon een eisprong gehad op 14 mei.
Jeetje... wat een toestand, ik schrok van je berichtje!!! Kan er geen onderzoek gedaan worden, zoals bij brooke in the bold and the beautifull om te onderzoeken wie de vader is??? Nou sterkte ermee... en ik hoop dat je wel een beetje van je zwangerschap kan genieten...
Ik durf je niets op een briefje te geven, want het blijft speculeren, helaas. Ik heb/had ook een cyclus van 32 dagen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 15 november 2005. Ik had een apparaatje waarmee ik mijn vruchtbare dagen op kon meten. Dit apparaat gaf dag 19 van mijn cyclus als meest vruchtbaar aan. (Maar de dagen ervoor en erna was ik natuurlijk ook vruchtbaar) Toevallig weet ik dat ik zwanger moet zijn geraakt op sinterklaasavond. Dat klopt ook precies met die data. Ik weet niet of jij bij een cyclus van 32 dagen ook je eisprong rond de 19e dag hebt. Maar ALS dat ongeveer zo zou zijn dan kloppen de data die jij doorgeeft. 15 mei zou dan je meest vruchtbare dag zijn geweest. Vraagje: je schrijft dat je op 26 mei 8 weken en een paar dagen zwanger was. Klopt dit wel?
ja, bij de termijn echo heeft de echografist aangegeven dat de baby op 26 juni 8 weken en 4 dagen oud is. en nu ben volgens de echografist 16 weken en en 2 dagen zwanger.
de kans is dus klein dat ik bevrucht ben na 24 mei... immers ik zou op 28 of 29 mei ongesteld worden. het hartje van de baby klopte al op 12 juni
Ik heb op een hele andere site eens voor je berekend en daar komen ze op de vermoedelijke conceptie datum uit van 10 mei, wat dus zou betekenen dat de kans enorm klein is dat het kindje niet van je vriend is... Helaas zit er voor jullie nu niks anders op dan wachten tot het kindje er is, ik neem aan dat je vriend weet wat je is overkomen? Als hij heel veel van je houdt dan neemt hij het kindje voor lief, jullie zijn allemaal slachtoffer van de situatie dan! Je kan na de geboorte een dna test aanvragen, kost wel ongeveer 1000 euro had ik begrepen van iemand die een dna test had laten doen omdat de vader zei dat het niet zijn kind was... Maar ik denk dat je vriend zelf de vader zal blijken te zijn! Ik hoop het in ieder geval wel voor jullie allemaal! Heel veel sterkte! Liefs Wendy
nee hij weet het niet, als ik het zou vertellen dan zou hij het mij nooit vergeven. hij is anders. met alles is hij goed maar in dit opzicht niet. dus je denkt dat ik bijna 100% zeker van mijn vriend zwanger ben.
Hoezo nooit vergeven? Jij kan er toch niks aandoen dat er iemand misbruik van je heeft gemaakt! Heb je er al uberhaupt met iemand over gepraat?
ja ik heb het er met mijn vk over gehad, die zei ook dat het mijn vriend de kind is, maar toch ik ben bbang
Vervelend dat je het er niet met je vriend over kan hebben, dat zou je veel rust kunnen geven. Ongelooflijk wat je allemaal is overkomen.