lengte baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeny, 19 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeny

jeny Lid

7 jun 2006
    23
    0
    0
    Hoi allemaal hier ben ik weer na een poosje ,ben heel druk de laatste tijd vandaar dat ik er niet veel ben maar goed !Ik kwam jullie een vraag stellen ik heb pas een combinatie test laten doen en de echografiste zei dat het erg klein was voor 12 weken want de baby was 5,37 cm ,nu mijn vraag hoe groot hoort een baby dan te zijn rond deze periode wie kan mij een antwoord geven ??? met vriendelijke groetjes en veel liefs Jeny :D

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Volgens mij zo'n 6 cm... in het begin loopt het eigenlijk vrij precies op, pas na 13 weken ontstaan er echt verschillen omdat het ene kindje sneller groeit dan een ander... misschien een paar dagen minder lang zwanger?

Zolang hun zich er niet druk om maken zou ik het ook niet doen

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Die van ons was 5.7 cm

Groetjes

4. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ten eerste van harte gefeliciteerd!
    Ik heb een 9 maanden agenda gekregen en daar staat precies in hoe groot een baby is bij welke week etc. En bij 12 wkn staat dat de beeb 6,5 cm en 20 gram is. Maar dat is natuurlijk bij een ieder verschillend.

Dikke kus Fennita

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik las in een boek dat een beeb van 12 weken al zo'n 7 cm lang is......
    Ze zeggen dus allemaal weer iets anders ;)

By the way, bij het opmeten van de foetus meten ze van kop tot kont dus niet de hele baby.
    Ik ben vandaag voor de combi test geweest en de foetus was 4,9 cm (van kop tot kont dus) en volgens de echoscopiste ben ik 11 weken en 5 dagen zwanger (je ziet ook de berekening op het schermpje verschijnen).
    Met ongeveer 1 cm en nog wat of zo voor de beentjes erbij kom je wel ongeveer op 6 cm voor 12 weken.
    Was die meting bij jou de hele baby of ook van kop tot kont?
    Anders zou het misschien wel kunnen zijn dat je iets korter zwanger bent?

Deel Deze Pagina