moet ik me zorgen gaan maken ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door asjuh, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai allemaal ,

ik ben vandaag naar de gyn. geweest en daar hebben ze naar ons kindje gekeken ..het kleintje zat nu op een krappe 4 pond en als ik de 40 weken zou halen (wat ik niet geloof ivm te vaak harde buiken, en een 5 weken te vroeg eerder geboren dochter)..dan zou ze maximaal 6 / 6,5 pond halen ..

bij een 25 weken echo hadden ze gezegt dat het in de lijn van een 7,5 ponder zou zitten ...hoe komt het dan dat er zoveel verschil in is gaan zitten en moet ik me nu zorgen gaan maken ? wat kan ik er aan doen om het kleintje beter te laten groeien? ze is wel heel erg beweeglijk in mijn buik , zou ze daarom meer vet ( inzoverre ze dat heeft) verbranden en minder aankomen ?sorry voor alle vragen

mijn zoon woog bij 38 weken 2750 gr
    mijn dochter bij 35 weken 2500 gr
    zou dit kindje dan ver onder haar gewicht zitten ?

greetz as

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Haai asjuh,

jij maakt geen reuzen, dat heb je al laten zien bij je vorige twee. Dat hoort bij jou.
    Bij 25 weken kan je niet schatten hoe groot je kindje zal zijn bij de geboorte dit kan pas vanaf 35-36 weken. En een schatting blijft een schatting! Neem veel rust, ga op de bank of op bed. laat het huishouden tijdelijk aan een ander over dat komt wel weer na de bevalling. laat je kindjes lekker elders spelen of uitlogeren. Even alle tijd voor jezelf en je kleintje.

Veel succes, Imke

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dank je wel voor je antwoord Immie...zeker toen je zei dat ze met 26 weken geen schatting kunnen doen , want dat is dus waar ik echt mee zat ..bang voor een achterstand ...ik ben enorm opgelucht ..thx asjuh

Deel Deze Pagina