weken voorweeën...nu stil....stilte voor de storm??

Discussion in 'Zwangerschap' started by ipad, Dec 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

Hoi...ik heb al vanaf week 24 weeen.....meerder x-ren opgenomen...om alles te remmen...
    vanaf week 35 weer bijna elke nacht voorweeen, die overigens nog maar weinig gedaan hebben...1 cm nu....
    soms pijnlijk maar meestal niet...wel regelmatig...3 a 5 minuten.
    Al 2 x valse start in ziekhuis....

Nu is het al een nacht of 3 stil....de baby beweeegt nog wel goed...dat is het niet...maar ik heb geen weeen meer....
    zelfs na een flinke ochtend schoonmaken (omdat ik daar normaal direct weeen van krijg en stiekum hoopte dat het dan ging beginnen) heb ik nog geen weeen....tja, af en toe een enkele harde buik...thats it!

Zou deze stilte, stilte voor de storm betekenen??????
    Ik hoop het zooo....ik zit echt met die stomme feestdagen in mijn maag....het liefst beval ik voor de 23e of na de 27e...en anders ergens begin januari....al heb ik dat niet voor het zeggen!!!

Ben uitgerekend voor de 29!

ik kan me er zo druk om maken....die stomme hormonsters!!!

2. suze238

suze238 Actief lid

Mar 9, 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    hier nog eentje ben de 28ste uitgerekend en hoop ook voor de kerst te bevallen maar ja.. we hebben het niet voor het kiezen he? Ik heb ook al 2 weken voorweeen maar zet niet door.

3. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meid.

Ik loop al vanaf 30 wkn met flinke harde buiken en voor weeën..
    ik ben de 23ste uitgerekend.. vlak voor de kerst dus..
    Ik heb ook dat het dagen stil is.. en dan weer ineens op komt en dan ook weer 2 a 3dagen achter elkaar voor durend pijn :(.. en kramp.. Het is gewoon erg frustrerend.. Niks helpt.. en je slaapt er ROt van waardoor je dus zowat niet meer normaal kan functioneren.. en ja die hormonenmonsters ..

Man lief heef thet al meerder keren moeten ontgelden:):x

Meiden hoop dat jullie ook snel bevallen en dat we lekker
    kunnen genieten :). want voorwerk ik niet leuk.. ondanks dat het misschien wel wat doet.. maar het kan beter doorzetten.. hebben we meer aan op het moment ;)

succes

4. Mirannn

Mirannn Lid

Nov 14, 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,
    Ik ben eerste kerstdag uitgerekend en heb sinds gisteren/vandaag ook bijna doorlopend harde buiken. Vanochtend in bed had ik voor het eerst rugpijn (soort ongesteldheid pijn), dus ik dacht... wie weet. Maar dat was na een half uur over en is niet teruggekomen. Dus zit in het zelfde schuitje. Vervelend is dat wachten hé....

5. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Je bent ongeveer net zo ver als ik zie ik. Zul je zien dat het 10 januari wordt ofzo... :D

(Gemeen, ik weet het, ;) hopelijk is het niet zo!!)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Hier ook, niet zo heftig als bij jou, maar wel voorweeën, voorweeën en nog eens voorweeën en sinds anderhalve week, twee weken of zo... Niets! :s

Ik heb er zoooo de pee in!!

7. ipad

ipad Niet meer actief

JA...HE MEIDEN...HET IS ZO IRRI!!!!
    Ik erger mezelf echt aan het feit dat ik er geen controle over heb....Ik zou zo graag willen bevallen....en dan niet tijdens die drukke feestdagen...

Zijn er bij jullie in de omgeving ook mensen die dan nog durven te zeggen: "waarom heb je dan niet een paar maanden gewacht met zwanger worden????" Dan krijg ik het helemaal!!!!! Wij waren op dat moment in een rust-periode na mijn 5de miskraam!!
    Alleen hebben we 1 dag geen rust genomen...hihi....en dat was dus weer raak...EN het bleef netjes zitten...dus dan waren we super blij...achteraf nadat het bezonken is bedenk je pas "kut...dat zou nog wel eens een kerst kindje kunnen worden !?!?....."

Maar goed...het is niet anders.....

Hoe is het met jullie? Hier wel weer wat gerommel....en heb nogal last van mijn oude lidteken van de keizersnee....niet die in de buitenkant maar die binnen in zit...
    Ga morgen ff met de verlos bellen...heb geen zin om nu nog naar het ZH te rijden met de mogelijkheid daar weer een halve avond/nacht te zitten....(tja...soms zit je daar uren te wachten voor ze je eens komen helpen)

Groetjes Christa

8. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meid

vervelend dat je last hebt van je litteken..

Hier ook mensen die zeggen van Ja dan had je beter moeten plannen? maar moet je dan je kinderwens een maand stil leggen omdat je niet tijdens de feestdagen wil zitten?
    stom he.,.

Hier de hele dag al rommel rommel en steken..
    Maar niks regelmaat of geen vliezen die breken :(.
    ga zo douchen en mijn bedje in hopelijk worden
    we vannacht wakker met weeen of gebroken vliezen :D.

slaap leker

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Ja, kan me voorstellen dat het balen is als je zo lang tegen het bevallen aanhangt! Maar ik vind zelf trouwens een kerstkindje best iets moois hebben hoor! Is toch bijzonder. (hoop wel dat die van mij dat niet als een hint ziet want ik hoop toch echt pas in februari te bevallen!)
    Sterkte met de voorweeen!

10. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier nog zo één:( om moedeloos van te worden:(
    al bijna 2 weken voorweeen en nu al 2 of 3 dagen niks.........zo ontzetten irritant! hoop zo dat het ging doorzetten maar nee hoor, helemaal niks..
    ben de 20e uitgerekend maar krijg nu toch wel het idee dat het veel later word.. maar goed, bij de dec.mama's is het bewijs al meermaals geleverd dat je ook heel goed zónder voorweeen kunt beginnen:)

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Wat een schandalige opmerkingen zeg, dat je het maar beter had moeten plannen of langer had moeten wachten! Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor! En niemand wil tijdens de feestdagen bevallen maar om daarom nou het maar even beter te 'plannen'. Zwangerschappen vallen niet te plannen!
    Maar goed meid, trek je daar maar niks van aan hoor van die lompe opmerkingen!

Ik had trouwens ook de laatste 4 weken bij mijn vorige zwangerschap erg veel last van mijn litteken :( Nu heb ik ook alweer last ruim 2 weken, dus begrijp de pijn! Maar tegen mij werd steeds gezegd dat het normaal is, en eigenlijk is het ook wel zo want litteken is stug en je baarmoeder niet en die rekt wel mee maar je litteken dus niet zo heel erg!

Hoop voor je dat je snel mag bevallen want voorweeën al zo lang, pffff wat een uitputting zeg! Heel erg veel succes!

12. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
  13. ipad

ipad Niet meer actief

@ marlet...maar at mag toch pas rond 40 weken???

@ all....dank je voor jullie reacties...hier nog steeds gerommel....maar verder niks....
    gek eigenlijk he...eerst kwamen de weeen terwijl ik eigenlijk nog niks deed....en als ik dan nog maar durfde te stofzuigen of dweilen had ik een hele dag weeen....en nu heb ik elke dag mijn huis gezogen of gedweild...en ho maar...niks geen weeen.....
    echt zo raar....NU mag het komen en nu blijft het zo stil!

Straks weer ff lekker mijn bedje in...zoontje ligt nu ook net op bed...

groetjes en tot snel weer

14. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    chrisje ja stom he dat je lichaam dan op z`n moment
    eigenlijk al zegt van je bent klaar om te bevallen.. en dan
    weken lang weeën en dan mag je eindelijk bevallen
    en dan stopt het er mee.. Hier ook hoor..

Normaal als ik al even had afgewassen kon ik het bezuren :(..
    maar nu heeft het gewoon geen effect.. stom hoor..
    En dan zal je zien lopen we straks flink overtijd..

slaap lekker meid.. Ik ben er net weer uit :)
    mijn uk ligt ook nog op 1 oor :D. heerlijk even rust.

15. ipad

ipad Niet meer actief

Thanks Lindy....ik heb heerlijk geslapen....de laatste tijd sliep zoonlief '" maar" 1,5 uur....dus ik dacht maar 1 uur max 1,5 kunnen doen....maar je raad het al...zoonlief sliep nu veel langer....dus ik ook!!! ben net 10 min wakker!!
    soms kunnen die kleintjes je verbazen he!
    en nu zit hij heel braaf een dvdtje te kijken...al duimend met onze honden op de bank....zooo scheetig!
    Trouwens...hij is 2 jaar en 4 maandjes oud/jong!
    zo'n lekkertje!!! ik hoop dat zijn broertje/zusje ook zo'n braverd is!

ps wij weten wat het word, maar de buitenwereld niet...zelfs niet onze ouders dit keer....ben zo trots op ons dat we het nog steeds geheim hebben kunnen houden....helaas heb ik ook bekenden op het forum...dus ook hier moet ik zwijgen....

16. ipad

ipad Niet meer actief

gelukkig heb ik een breede rug Troeltje!!! hihihi....nee effe zonder gekkigheid...ik trek het me niet meer zo aan wat anderen (negatiefs) over of tegen me zeggen!

dus die pijnklachten aan het lidteken is niet iets waar ik me zorgen om moet maken? Het doet voornamelijk zeer als ij buk of krom sta....en maar aan een kant...die plek van het lidteken heeft ook het langst pijn gedaan NA de keizersnee....dus tja....

Gelukkig kan ik bijna elke middag wel een ruim uur slapen....dus die vermoeidheid valt op zich nog wel mee...alhoewel ik er rond 20.00 wel vaak al doorheen zit hoor...zeker als ik dan lekker ff meegedoucht heb met ons zoontje...dan ben ik helemaal zo rozig....dus als hij rond 20.15 in zijn bedje ligt....plof ik me lekker op de bank, dekentje, theetje en wat lekkers....en rond 22.30 kruipen we vaak al onder de wol....(uhm....dekbed) en dan kan ik meestal blijven liggen tot 9.00-9.30!!! Heerlijk zo'n uitslapend kind!
    Al moet ik er wel zo'n 10 x per nacht eruit om te plassen....maar vaak val ik gauw weer in slaap... Dan spreek ik natuurlijk wel over een weeen-loze nacht.....want die verlopen heeeeel anders!! hihi

17. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Die pijnklachten aan het litteken zou ik zeker wel melden!! het kan zijn dat het helemaal geen kwaad kan, maar wellicht is er op een echo een zwak punt te zien ofzo. Ik hoop niet dat ik je hiermee bang maak, maar ik heb zelf helemaal geen last van mijn litteken. Ik voel er ook geen sneeuw mee aankomen ofzo ;)

Die drukpuntmassages mogen idd pas vanaf 40 weken, maar in het "vlies" tussen je duim en wijsvinger zit ook nog een drukpunt en ik moet bekennen dat ik wel eens stiekem 30 sec geduwd heb... Maar nee... geen weeën...

Share This Page