wanneer voelde bij jullie de man het kindje, bij mij reageerd ze wel al op mijn hand maar wanneer haar papa eraan komt is ze opeens super rustig..en hij is er zo mee bezig dat hij haar ook wil voelen..zou het nog lang duren? ik heb me placenta aan de voorkant..
och meid. ik ben 29 weken en mijn baby schopt heel vaak s'avonds aan een stuk door. legt mijn vriend zijn hand erop stopt ie meteen. voor vriend niet leuk maar voor mij wel handig soms als ik op bed lig en wil slapen. zeg ik gewoon: kom eens met je hand. en dan houdt de kleine op en kan ik in slaap vallen maar wel erg typisch he?
31 weken, puur toeval want normaal stopte meneer altijd met schoppen zodra de hand van me vriend erop lag.
Hier toevallig met 20 weken. Daarna was het ook vaak dat als hij wilde voelen madam er mee ophield. Wilde ik even laten voelen hoe erg ze tekeer ging, liet ze het naweten... Maar soms inderdaad wel lekker, zeker verder in de zwangerschap. Ik heb een keer een blauwe plek gehad van haar trap! En mijn placenta lag ook aan de voorkant.
Ik voelde het voor het eerst bewegen/schoppen met 20 weken en mijn vriend pas met 25 weken. Zelf voel je het natuurlijk veel beter dus het duurde wat langer....
grappig dat het bij mij net andersom is. Als vriend zijn hand op m'n buik legt, reageert die kleine meteen. bij mijn handen wordt het vaak rustiger in de buik...
Bij mij kon iemand het aan de buitenkant voelen met een week of 20 maar dan liet ze vaak niks meer van zich horen.
Mijn man heeft onze dochter nooit gevoeld. Ze bewoog zo weinig en zo licht, met ook nog placenta aan de voorkant, dat dat nooit te voelen was. Nu ik 27,5 week zwanger ben van onze zoon heeft hij hem 1 keer gevoeld, vorige week. Dus misschien is er nog hoop! Ook nu heb ik de placenta aan de voorkant en dat dempt echt heel veel. Er valt dus niets van te zeggen of en wanneer het gaat gebeuren. Na de geboorte kan hij nog genoeg voelen