Ik heb vandaag de doos van de babydump gehaald. Er zat in: * zeehond knuffeltje * setje lepeltjes * Nijntje fles van bebe jou * 2 drinkbekers met tuit * 2 bewaarbakjes met deksel * rompertje met de tekst i look so cute! * hangertje voor in de auto met de tekst baby aan boord, rij voorzichtig!
Ik ben echt niet te spreken over de ouders van nu. Ze spammen je onwijs. Met mail en telefoontjes. Voor een box waar je eigenlijk geen zak aan hebt. Ook snappen ze geen nee. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet van de folders ben. Als ik iets wil weten dan is google mijn beste vriend. Maar het duurt nogal lang voordat ze dat snappen. Die doos van de babydump is idd erg leuk. En ze controleren de gegevens niet bij het aannemen van de briefjes. Je kan dus ook gewoon een fictief telefoon nummer geven waardoor die informatie niet verkocht kan worden.
Ik heb alle dozen nu al minstens 2 weken in huis hoor Ik had trouwens per ongeluk de babydoos mee gekregen bij de etos, bleek later. Kreeg ik alsnog een brief binnen voor de babydoos. Andere barcode dus bij een andere etos alsnog de zwangerbox op gehaald. Hihi. De babydoos is beter gevuld dan de zwangerdoos Mijn telefoonnummer... ik verwissel per ongelijk nog wel een 2 of meer nummers. Dom he die typfouten
Heb je dat ook kunnen doen bij de blije doos of heb je daar je echte nummer gegeven? Ik begreep dat je nog gebeld zou worden om te 'checken of de gegevens kloppen'.
Ik ben niet gebeld of de gegevens klopten. Bij mn dochter heb ik echter nooit de babydoos ouders van nu ontvangen, dat zou dan wel eens de oorzaak kunnen zijn. Adres klopt wel dus ze hadden best een voucher kunnen opsturen
De inhoud verschilt nogal heb ik wel gemerkt. Bij mij was het; - zeehondje - 2 flessen van difrax - rompertje " i look so cute" - speen (Avent) - lepeltjes - 2 bewaardoosjes