Ik wacht met smart op de blije doos van de prenatal! De rest heb ik al lang binnen en ik vroeg me af wanneer je bericht krijgt dat je deze doos mag afhalen. Wanneer kregen jullie dit ongeveer? Krijg je dit bericht via de post of mail?
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de blije doos en/of baby doos. Wat moet ik doen? In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos. De uitnodiging van de baby doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij. Voordat je de doos gaat ophalen kun je beter even het filiaal bellen, om te kijken of ze op voorraad zijn. Bij verdere vragen over de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.
@beg, dank je wel! Ik vraag me alleen nog af of het via de mail gaat, want heb namelijk een vermoeden dat ik dan de mail heb weggegooid . Ik krijg namelijk regelmatig mails van de prenatal met aanbiedingen enzo en 9/10 gooi ik deze zonder te openen weg.
Ik kreeg inderdaad de afhaalbon per e-mail, zo rond de 25/26 weken. Staat ie niet meer in je verwijderde mails? En anders kreeg ik vorige week (bij 36 weken ongeveer) nog een brief per post of ik niet vergeet de blije doos op te halen. Met de afhaalcoupon erin. Maar ik had hem dus al opgehaald Dus als je hem al weg hebt gegooid, kun je dus ook nog de brief krijgen
Ik heb ook eerst een mailtje gehad. Bij de dichtsbijzijnde Prenatal hadden ze die dozen niet op voorraad, dus ik had even gewacht. Toen kreeg ik een coupon thuisgestuurd. Gisteren is mijn moeder even voor me geweest. Maar ze hebben ze nog steeds niet. Die vrouw werd er helemaal gek van. Nu bellen ze als ze binnen zijn.
Mooi dan wacht ik op de coupon per post . In mijn hotmail staat helemaal niks bij verwijderd?! Dat zal wel automatisch geleegd worden bij afmelden. Ik zag hier bij de prenatal dat ze ook op waren afgelopen week, dus er valt nu sowieso weinig op te halen. Bedankt voor de antwoorden!
Ik heb vandaag de mail gehad . Bij mij heet de mail ''Kom VANDAAG de blije doos nog halen'' dus denk niet dat je die over het hoofd zult zien,en per ongeluk zult weggooien.
Dat is in ieder geval lekker duidelijk ! Ik ben dan gewoon te ongeduldig en zal mijn mailbox nu goed in de gaten gaan houden. Ik heb duidelijk niks beters te doen ...
Ik was laatst in de winkel en was helemaal vergeten de coupon mee te nemen. Toen heeft de medewerker gebeld en kreeg ik hem alsnog mee. Dus mocht je geen coupon of iets hebben dan kun je dat melden in de winkel. Succes
Ik heb mijn afhaalcoupon rond de 25 a 26 wk bij dat blad ontvangen. Ik moest wel goed opletten, want t is een los blaadje wat er gewoon bij zat. Khad die bijna weg gegooid.
verheug je maar nergens op hoor. Inhoud valt zwaar tegen. maar, antwoord op je vraag. Ik kreeg eerst een OVERDUIDELIJKE email van wij. En vervolgens een week of 2 later alsnog per analoge post ook een bon in de brievenbus. Ik heb ze allebei ingeleverd, omdat de inhoud tegenwoordig maar de helft is van wat het ooit was (en ik zo samen dus mooi toch één doos had )
Ik had de mail wel weggegooid, maar daarna weer teruggevonden door een soortgelijk topic. Zo'n 3 weken geleden geloof ik. Kreeg daarna ook nog een coupon over de post.
Bij mij hadden ze de boel niet helemaal in orde, dus heb er zelf achteraan gebeld. En toen hebben ze gewoon direct een afhaalbon gemaild, dus dat kun je ook doen.
Ik kreeg die mail pas toen ik 35 weken zwanger was.. toen nog met m'n bolle buik naar de winkel gegaan
Ik kreeg de bon via de post, in een blad. Hoewel ik vraag me af of ie in een blad zat, want ik had hem nl. bijna weggegooid
er zit inderdaad nauwelijks nog wat in, de grote van de doos is gelijk gebleven, maar dat de inhoud 45, euro waard is??? ik had wat luiers, een slabber, een romper en boekjes over voeding, MEER NIET. geen speentje, geen speelgoed, geen dingen voor papa, geen knuffeldoekje het is duidelijk recessie bij prenatal, zonde het gaf altijd goede reclame, het was de meest gewaardeerde doos... ik vond etos de leukste daarna kruitvat, daarna babydump en dan nog vond ik prenatal niet leuk, zonde van de benzine!