Wanneer bloeden gestopt na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yoga fanaatje 1987, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Onze verhaal lijkt ongeveer op elkaar. Ook hier onverwacht zwanger van 4e. Maar is niet goed gegaan. Nu wacht ik al 3 weken op de miskraam die moet komen. Maar ik ben er ook helemaal klaar mee. Wat gaan ze bij jouw allemaal doen donderdag. Weet je het al?

2. Mollyq

Mollyq Niet meer actief

In ieder geval een echo en bloed prikken.
    Ik heb net weer getest. Bovenste is van gister ochtend met ochtend urine en de onderste test van net. Beide foto's na 5 min genomen.

Bij mij dus dus wel t vruchtje weggehaald en 14 juni dmv een echo gezien dat de baarmoeder schoon was. Maar heb wel ect heel veel bloed verloren al.

Bijgevoegde bestanden:

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hier gister avond toch geopereerd aan een bbz. Ik had te veel pijn en voelde me niet lekker. Ik had contact genomen met de gyn en mocht gelijk komen. Wat ze hele tijd dachten dat het een cyste was van rond 4 cm ofzo was gwn de zwangerschap. Wat ben ik blij dat ik toch naar me lichaam had geluisterd en niet mee langer mee bent gelopen zoals ze dat voorstelde. Nu mag de her stel beginnen en kan ik met me gezin toch nog een beetje van de zomer vakantie genieten!

4. P1986

P1986 Actief lid

25 feb 2017
    446
    206
    43
    Jeetje, wat heftig zeg. Goed dat je naar je lichtaam hebt geluisterd. Ik hoop dat jullie nog een beetje van de vakantie kunnen genieten. Liefs

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    *Edit* Om de een of andere reden had het topic de laatste twee berichten niet geladen toen ik antwoordde. @jeanney5 : Wat naar, toch een BBZ, inderdaad goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd!

Is het HCG gemeten via een bloedtest, of vie een HCG-urine test? Als dat laatste het geval is, dan is het wellicht raadzaam om te vragen om twee Beta HCG quantiteit bloedtests met enkele dagen ertussen. HCG hoort natuurlijk niet te stijgen na een miskraam (tenzij er een tweeling was en eentje nog leeft, maar dat kun je op een echo wel zien), en dat is echt een teken dat er verder moet worden gekeken. Een HCG teststrip die in urine wordt gedoopt is echter op zich niet heel geschikt om kwantiteit en stijging/daling op af te lezen. Daar heb je twee bloedtests voor nodig.

Hopelijk lost dit zich snel op meiden! De onzekerheid lijkt me vreselijk.

6. Mollyq

Mollyq Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend dat het toch een bbz was. Gelukkig goed naar je eigen lichaam geluisterd!

Mijn HCG stond om 420 afgelopen donderdag. 4 weken na curettage. Desondanks toch een ei op springen. Nu wordt het dinsdag opnieuw geprikt.
    Ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina