wanneer blote armen en rokjes.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door xbabyxdx, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Bij welk temperatuur trekken jullie massaal de rokjes en korte mouwen uit de kast?

Ik twijfel nou of het niet wat snel is om korte mouwen te dragen.:)

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Vandaag :)
    Tenminste, DL heeft vandaag een zomerjurkje aan met een shirtje en een legging eronder. Een vestje erover wat van mij uit mag wanneer het lekker warm begon te worden.
    ZL is ziek dus die heeft gewoon een LS aan en een te kleine oude jeans (pijpen te kort geworden, rond middel gaat nog prima) maar dat kwam omdat hij zijn sweatpants had ondergespuugd en ik hem niet zijn goede broeken aan wilde trekken.
    Zelf ga ik voor de gulden middenweg vandaag; een bloesje met mouwen tot de ellebogen. Wel een broek aan, hoor.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    korte mouwen al 1,5 week ;) . Maar dat komt omdat het op school toch altijd warm genoeg is. Als ze het wel koud hebben (thuis ofzo) dan is een vestje zo uit de kast gehaald.

Vandaag 3/4 legging en een jurkje met korte mouwen voor de meiden. Voor mezelf een shirt zonder mouwen + spijkerbroek (en lekker met blote voeten in m'n ballerina's) .

In de ochtend was het wat fris nog, maar aan de benen kunnen ze/we dat wel hebben.

4. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Vind dat ook altijd lastig, die eerste dagen iig, heb het gevoel dat we over een maand met deze temperatuur allemaal in korte mouwen lopen. Maar nu voelt het nog zo gek ofzo...

Qua temp kan het iig prima volgens mij! En zag op de vooruitzichten volgende week 23 graden. Dus dan zeker! Heerlijk weer!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Vandaag haha..

Dochter een 3 kwart legging, jurkje zonder mouwen en bolero. Ik 3 kwart mouwen, een jeans & ballerina's heerlijk

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Vandaag voor het eerst een t-shirt aan bij de jongens. Vond het eerder nog te fris persoonlijk maar dan heb ik het ook wel heel snel koud :D

7. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Vandaag?!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Uh, nog geen idee.
    Dochter heeft romper korte mouw, T-shirt en een vest aan.
    Ik heb een jurkje zonder mouw en een bolero aan.

9. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Nou, vandaag in ieder geval nog niet. Zó warm is het nu toch ook weer niet?

Dochter heeft nu wel een legging aan i.p.v. een maillot, maar wel gewoon een lange. En ook een shirt met lange mouwen.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    #10 MamaChantal, 10 apr 2015
    Laatst bewerkt: 10 apr 2015
    Dl heeft spijkerbroek,ballerina's zonder sokken & shirt korte mouw aan

Zl dun broekje, romper lm en shirt km.(Hij is niet lekker daarom wel romper lm)

Zelf chino broek en shirt korte mouw..wel dichte schoenen (loop ik nu t beste op)

Woon in het westen, is hier 15 graden volgens mn mobiel maar voelt heerlijk warm buiten

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier in het noorden is het maar 15 graden, dus zeker geen korte mouwen en drie kwart legging. Voor een kortere legging moet het toch zeker minimaal 20 graden zijn, vind ik. Onze meid draagt vandaag wel driekwart mouwen.

12. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier de kids echt wel in shirt buiten nu. Het is super warm in de zon.

21 graden in de zon.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat doe ik als ik daardoor niet loop te bibberen. Geen idee welke temperatuur daar aan verbonden is. :)

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier ook vandaag; of in elke geval: De kinderen hebben beide een shirt met korte mouwen aan, maar nog wel een lange broek. Wel allebei een zomerjas aan. Jelle vond het vanmorgen tijdens het speelkwartier op het schoolplein ook echt nog koud, maar dat komt ook omdat dat deel in de schaduw van het gebouw ligt.

Zelf heb ik gewoon lange mouwen aan. M'n mouwen stroop ik wel op als het te warm word...

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Vandaag!
    In de klas de meesten met korte mouw. Is hier nu 20 graden!!
    Korte broek ben ik vaak wat later mee.
    Maar m'n broek is wel erg warm hier in het zonnetje!

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    bij ongeveer 18-20 graden korte mouwen. hier lopen ze nu in een legging met jurkje met korte mouwen. het is hier nu 21 graden. bij een graad of 24 een korte broek/rokje zonder legging.

je kan er altijd een vestje over doen.

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier vandaag de kids in een T-shirt maar vanmorgen wel met een vestje er overheen. Inmiddels rennen ze op het schoolplein zonder vest zo te zien ;)

Dus ik zou op dagen zoals vandaag dus korte mouwen doen.

Het is heerlijk weer! En wij wonen aan de kust waar het altijd wat minder is dan in het binnenland ;)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

De jongens lopen het liefst de hele dag in een tshirt.
    Nu ook. Maar ze zijn dan 9 van de 10 keer aan het voetballen en zweten zich kapot.

19. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Zoon had vandaag een t-shirt aan. Hij vond het heerlijk, hij houdt niet zo van kleding. hoe minder hoe beter.

Een korte broek of 3/4 broek wacht ik nog even mee. Moet het nog ietsjes warmer zijn.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vandaag nog niet hoor. Het is nu wel lekker maar vanochtend was het fris en zometeen wordt het weer fris, voor die paar uur ga ik ze geen shirt met korte mouwen aantrekken. Ze hadden hier wel een rokje aan, maar met maillot, en ballerina's.

Deel Deze Pagina