Ik had de mijne vandaag een lange broek en t shirt aangedaan, maar toen ik haar net oppikte bij oma had ze enkel nog haar onderbroekje aan. «Te warm»
Hier absoluut...vanochtend om 8 uur al aangenaam en de hele dag door echt boven de 20 graden...nu ook nog t shirten weer en ik ben echt een koukleum. Hier waren lange mouwen echt zielig geweest.
Docht heeft binnen al weken korte mouwen aan maar die heeft het nooit koud. Gister en vandaag met buiten spelen ook buiten.
Dit. Ik ga niet elk uur wisselen en morgen weer lange mouwen, gewoon even zo laten. Met dit weer ben je bovendien zo verkouden met die wind af en toe. Dan voelt het lekker warm maar merk je toch dat het nog vroeg in het jaar is.
nou vanmiddag toch nog omgekleed (dochter mocht van mij niet naar knutselclub met haar tuturok ) . En toen heeft ze dus een korte broek aangedaan. Legginkje van de jongste is omgetrokken tot boven de knieeen. Verder zagen we in het park waar de kinderen speelden, pubermeiden met korte broek en bikini top (gezellig kletsen en zonnen en zelfs even met het kinderpondje naar het speeleilandje) en dat was ook prima te doen in het zonnetje (dat was rond half 4 ) . Hier was het echt zomers ! Heerlijk!
Nou elk uur wisselen valt ook wel mee. Wij waren in de speeltuin en Lisa was echt veel te warm, heb het t-shirt wat ze onder haar jurkje met korte mouwen aan had uitgedaan. Ze had verder een panty aan dus niet te warm. Hele dag zo aangehad. Ik had het zelf ook zo warm in de speeltuin dat ik lekker in de schaduw ben gaan staan. Had een spijkerbroek aan en heen t-shirt met korte mouwen, het was bloedheet hier!
Dochtertje droeg vandaag een romper lange mouw met een jurkje van z8 met spagetti bandjes. Plus legging, de sokjes izjn ook uitgegaan in de loop van de middag. Oudste van 6 is op de camping bij opa en oma en liep in zijn korte broek en tshirt op slippertjes. Middelste van 2 droeg een dunne lange broek met een longsleeve.
Gister had zoontje een korte mouw shirt aan met vestje en zomerjasje er over en een lange broek. Hij was bij oma (vrijdag oppasdag) en had in de ochtend zijn zomerjasje aan toen ze boodschappen gingen doen. Maar smiddags in de tuin zonder jasje in de tuin , ik kwam binnen en hij had het vrij warm (altijd heeft hij het warm net zijn vader😊 en heeft hij nog even met zijn korte mouwen buiten gezeten Dochter had spijkerbroek met gympjes , korte mouw shirt en blazertje aan. Maar die had ze ook snel uit en dat is een kou kleum... Was hier gister boven de 20 graden. Vandaag gewoon normaal kreeg toevallig vanmiddag een app van mijn schoonzus : S. Lag gister in haar bikini in de tuin nu lopen we weer met winterjassen. S. Is ons nichtje van 19 en het ging hier vanmiddag aardig te keer met regen
Dochter draagt thuis al wel een jurkje met korte mouw. Op school nog niet, om 8 uur de deur uit is in zomerkleren en zomerjas wel wat fris.
Met een vestje doe ik hier ook. Dochter heeft stapels van die vestjes met kleine knoopjes in alle kleuren van de regenboog. Ideaal zijn die altijd 1 die er qua kleur bij past. Die heeft ze nu erover en als ze het warm/koud heeft doet ze hem zelf aan/uit op school.
Vandaag voor het eerste korte mouwen bij mijn dochter van 5, maar dichte schoenen en geen blote benen. Korte mouwen vind ik al snel wel kunnen, met een graad of 19/20, eventueel neemt ze een vestje mee naar school voor in de ochtend. Dan heeft ze nog wel een zomerjas aan voor buiten. Blote benen doe ik alleen als het echt warm is, tegen de 30 graden ofzo!
Vandaag gewoon nog lange mouwen en ook vanmiddag in de speeltuin een jasje eroverheen, de wind was echt hard en koud! Jammer. Morgen hopelijk wat warmer. Ik doe de oudste morgen naar school een jurkje met korte mouwtjes en een bolero overheen aan, dan mag ze die uittrekken als ze het warm heeft in de loop van de dag. Blote benen inderdaad echt pas bij 25+, ook ivm kapotte knietjes....
Hier beide kinderen blote armen vandaag. Alleen in de ochtend zomerjas aan..s middags zo naar school. Zoon een dunne lange broek en dochter s middags 3/4 legging onder dr jurk. Beiden met sneakers.
Wij hebben geen wind in de tuin, was hier echt goed warm vandaag. Dochter liep aan het eind vd middag in een hemd met lange legging en zoon in een T-shirt korte mouw met een lange broek. Ik zelf een lange rok met een t shirt korte mouw.
Hier was het vanochtend om 8uur al 10graden en windstil. Dus korte mouwen, zomerjasje en dunne legging aan. Afgelopen vrijdag hadden hier alle kinderen in de buurt korte broeken en hemdjes aan, het was echt heet in de middagzon. Morgen korte broek, 3kwart legging en korte mouwen.
Korte mouwen vanaf een graadje of 17. Daaronder soms ook, maar met een dun vestje er overheen. Het ligt er natuurlijk wel aan of het winderig, regenachtig etc is. Blote benen vanaf een graadje of 20. Zomerjas doen we niet aan. Of het moet al een spijkerjasje of zo zijn, maar dat behandelen we als een soort dun vest.