Ik las ergens dat je kindje vanaf week 20 kan horen en dat je het dan kunt laten wennen aan muziekjes waar het dan rustig van wordt als het geboren is. Nu ga ik in zwangerschapsweek 20 op wintersport dus we zitten al te grappen dat we straks duitse apres-ski hits moeten draaien om ons kind rustig te krijgen
Ik heb de mijne gekregen van mijn schoonmoeder, een souveniertje uit bali dus wel heel mooi en speciaal Maar ik vroeg me dus af hoe hoog hij hoort te hangen??
Je draagt hem onder je navel idd. @Doortje, komt die van mamakado? @Belgischemama, zo duur zijn ze nu ook weer niet hoor. Wij verkopen ze al vanaf 13,95 dan heb je een gewone simpele. De andere belbola's zitten tussen de 16,95 en 21,95. Je hebt natuurlijk ok hele aparte en die zijjn meestal wel hee duur.
mijn eerste was 16euro en deze is 19,95 ma heb ze beide kere gekregen maar had ze zelf anders ook gekocht hoor
Ik ga er echt geen dragen. Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar ik heb er echt niks mee. Op m'n werk heb ik altijd een keycoard met sleutels om. Dat rinkelt ook
hihi dat is idd ook apart hahah ik draag er ook geen,maar vind dat er hier wel mooie tussen zitten! heb dr alleen verder niks mee!
Ik vind die dingen ook zo super mooi ! Ik ga hem omdoen als iedereen het mag weten en ik idd een buikje heb haha.. Maar wachten tot 20 weken nee, ik vind hem al mooi als accesoires !
ik had precies dezelfde bij mijn 1e dochter, alleen heb ik hem in Bali gekocht....dus dacht dat hij uniek was hahahaha niet dus! onze dochter lag wel in stuit, en 2 dagen voor de bevalling lag ze goed, en laat ik nou dat ding toen al 2 dagen niet dragen..... bij deze baby heb ik het niet gedaan en ze ligt goed, het zal vast onzin zijn, maar toch!