Nou ja de vraag zegt het al, Amber krijgt 's ochtends tussen 6 en 7 ongeveer bv en dan rond 10 uur wat fruit om daarna weer zo'n 2uur te gaan slapen. Vanaf wanneer zijn jullie brood bij de eerste ochtend voeding gaan geven? Gaven jullie kindjes zelf aan hier behoefte aan te hebben of zijn jullie dit uit jezelf gaan geven.
Hij krijgt het soms nu al. Als hij vroeg is (6 uur) dan zijn we vaak ook wat vroeger beneden, dus op mijn vrije dagen en het weekend, dan eet hij met mij/ons een boterhammetje mee.
Ik ben er zelf mee begonnen... met 7 maanden in de middag en rond 9/10 maanden ook in de ochtend. Hijj gaf het zelf niet echt aan, want hij hield het goed uit tot zijn fruit. Ik begon met een paar stukjes, maar al snel at hij een hele boterham. Ik ben het ook na de bv gaan geven. Fruit kon ik dan na zijn ochtendslaapje geven. Hier zag het er dan zo ongeveer uit: 6.30 uur - bv 7.00 uur - opstaan, wassen en aankleden 7.30 uur - 1 boterham met slokjes water tussendoor 8.30 - 10.00 uur - bv en slapen 10.30 uur - fruit 12.00 uur - 1 a 1,5 boterham met slokjes water tussendoor 12.30 - 14.30 uur - bv en slapen 15.00 uur - rijstewafel / soepstengel en water / diksap 17.30 uur - eten en toetje 19.30 uur - bv en slapen
Nou 2 dagen na dit berichtje denk ik dat ze er wel aan toe is Vanochtend om 6uur de borst gegeven, om half 9 al fruit en om half 10 weer honger! Morgenochtend een boterhammetje proberen.