wie weet vanaf wanneer je de flessen in de afwasmachine kan schoonmaken? En de spenen mogen er dan toch niet in? Ik ben het uitkoken van de flessen een beetje zat...
ik kook nog elke dag de fles uit, maar ja die van mij is ook iets jonger he? maar weet niet vanaf wanneer t in de vaatwasser mag, maar weet wel dat spenen dan ook mogen, kun je een appart bakje/ rekje voor kopen.. heb ik namelijk al van mn schoonzus gekregen.. liefs emmie
Ik doe ze ook in de vaatwaser. Spenen mogen ook maar dan boven in. Vanaf begin af aan gedaan op 70gr. Toch was ik ze ook een paar keer per week met de hand en gaat alles de magnetron in omdat de vaatwasser niet vol genoeg zit. Groetjes, Mirelle.
Ja, volgens de kraamverzorgster mochten ze al gelijk in de afwasmachine. Ik doe het soms, kook het ook uit. Ligt er een beetje aan wat er in de afwasmachine zit, spinazieresten, muesli of een pan waar tomatensaus in heeft gezeten...meestal gaan ze dan gewoon de pan in.
ik speol ze na ieder gebruik om met heet water en dan de koelkast in. 1x per week kooko ik alles uit.
Dan ga ik het toch eens in de afwasmachine proberen. Ik kook ze nu nog steeds elke avond een keer uit. Bedankt voor de reacties.