flessen in afwasmachine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door victoria, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    wie weet vanaf wanneer je de flessen in de afwasmachine kan schoonmaken? En de spenen mogen er dan toch niet in? Ik ben het uitkoken van de flessen een beetje zat...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmm ik doe ze ook in de afwasmachine maar kook ze evengoed nog 1x in de week uit en de spenen ook.

3. emmie

emmie Niet meer actief

ik kook nog elke dag de fles uit, maar ja die van mij is ook iets jonger he?
    maar weet niet vanaf wanneer t in de vaatwasser mag, maar weet wel dat spenen dan ook mogen, kun je een appart bakje/ rekje voor kopen..
    heb ik namelijk al van mn schoonzus gekregen..
    liefs emmie

4. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik doe ze ook in de vaatwaser.
    Spenen mogen ook maar dan boven in.
    Vanaf begin af aan gedaan op 70gr.
    Toch was ik ze ook een paar keer per week met de hand en gaat alles de magnetron in omdat de vaatwasser niet vol genoeg zit.

Groetjes, Mirelle.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier gaan ze ook in de vaatwasser. Maar voordat ik ze gebruik doe ik ze nog wel in de sterilisator.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, volgens de kraamverzorgster mochten ze al gelijk in de afwasmachine. Ik doe het soms, kook het ook uit. Ligt er een beetje aan wat er in de afwasmachine zit, spinazieresten, muesli of een pan waar tomatensaus in heeft gezeten...meestal gaan ze dan gewoon de pan in.

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik speol ze na ieder gebruik om met heet water en dan de koelkast in. 1x per week kooko ik alles uit.

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Dan ga ik het toch eens in de afwasmachine proberen. Ik kook ze nu nog steeds elke avond een keer uit.
    Bedankt voor de reacties.

Deel Deze Pagina