Hoi meiden, ik ben nieuw hier en vroeg me af of jullie mij kunnen vertellen wanneer je het beste kunt klussen na een positieve ovulatietest? Bij mij is het eigenlijk altijd op dag 10, en ik test met ClearBlue Digital. Om dat ik nagenoeg altijd op dezelfde dag positief test, verbruik ik weinig teststaafjes en test ik twee keer per dag. Is het verstandig om op de dag van de positieve test 's avonds te klussen en de volgende ochtend of avond weer?
Het zaadje van je partner leeft 48 uur. Dus twee keer op een dag heeft weinig meerwaarde (volgens mij) Verder heb ik geen ervaring met ovulatietesten.
Dank je voor je reactie, lijkt me ook niet veel zin hebben, bovendien zal het met de 'zin' bij ons dan ook wel meevallen... En alleen op de positieve dag en de dag erna, dus wanneer er 24 uur tussen zit, of is het dan alleen maar vocht?
Om de dag vrijen is goed. En in de ochtend zijn de zaadcellen wat activeer heb ik gelezen. Maar daar moet je maar zin in hebben voordat je gaat werken. En als je een positieve test heb zou ik gelijk gaan klussen.