Watvoor fietsstoeltje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kruimelmuis, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

Jun 4, 2011
    672
    28
    28
    Female
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Wat is veiliger, voor of achter?
    Wat is jullie ervaring ermee? :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter zit voorop, is wel gezelliger dan achterop! Helaas wordt ze te groot dus verhuisd ze binnenkort naar achter..

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Wij hebben direct een voor én achterstoeltje besteld. Dochter zit nu nog voorop (al gaan we niet zo vaak op de fiets, alleen als het mooi weer is), deze zomer ook nog voorop, en volgend jaar achterop, en de baby voorop. Voor de achterstoel moeten we echter nog een paar beugels voor op de fiets aanschaffen (hebben er 1, en moeten er zeker nog 2 bij, mijn fiets en bij opa/oma).

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,154
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon heeft eerst voor gezeten. Niet zo'n succes, maar da lag aan het stoeltje. (Tweedehands, sluiting bleek niet goed te zijn. Twee keer eruit gevallen, gelukkig kon ik hem eide keren vangen.) Nu zit hij achter, omdat ik het zonde vond om voor zo'n korte tijd een nieuw voorstoeltje te kopen. Maar buiten de slechte kwalitieit van het stoeltje, vond ik het fijner om hem voor te hebben. lekker knus tussen mijn armen. En het fietst lekkerder. Achterop is veel zwaarder en wiebeliger, vind ik.

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

tot 1,5 gaat ze hier voorop in het stoeltje,heb nog een zoon van 4 achter op de fiets.

6. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

Jun 4, 2011
    672
    28
    28
    Female
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Bedankt dames, ik denk dat ik voor een stoeltje voor voorop ga! :D

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    Ik had eerst een yepp stoeltje voor voor. Helaas kom ik er niet achter en heb ik een achterstoeltje moeten kopen. Gelukkig was mn dochter al oud genoeg hiervoor (heb nog nooit met mn zoon gefietst).

Dus als iemand interesse heeft in een yepp voor stoeltje lime groen. hahaha pb me maar.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb ook een yepp stoeltje vóór. mijn fiets heb ik een moederstuur op laten zetten, fiets is verder nog goed.
    Collin is erg druk en als hij voor zit heb ik het nog een beetje onder controle wat ie doet. en hij heeft zelf ook meer uitzicht

9. sietske

sietske Bekend lid

May 26, 2006
    552
    1
    0
    wij hebben een bobike fietsstoeltje, Y. zit nu lekker voorop, hij vindt het helemaal geweldig.

Ik zag op de 9 maanden beurs ook de nieuwe bobike stoeltjes en die zijn er nog beter uit!

10. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier ook een bobike stoeltje voorop..
    Daar zit ze nog steeds in en voorlopig blijft dat ook nog zo.
    Vindt het zelf veel gezelliger en fijner om haar voorop te hebben! En je kindje ziet zelf natuurlijk ook veel meer dan achterop...

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Ik heb net een voorstoeltje gekocht (in de winter hebben we niet gefietst) maar ga hem dus wel voorop zetten voorlopig.

Share This Page