Krampen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talithatje, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sorry ben ik weer.
    Mijn zoontje heeft heel erg veel last van krampen. Hij word echt agressief als ie dan gaat huilen. Hij loopt paars aan en hij gaat met zijn handjes aan je kleren trekken.
    Hij is erg moeilijk te troosten. Er zijn veel momenten dat ik dan met hem mee sta te huilen omdat ik niet weet wat ik moet doen. En omdat ik me heel machteloos voel en het erg vind mijn kleine zo te zien. Hij laat heel veel scheten en die stinken niet maar die meuren. Die geur is een volwassen man jaloers op.
    Ik ben al langs de huisarts en cb geweest en word overal afgewimpelt met het hoort bij zijn leeftijd. Hij moet er op dit moment mee leren leven.
    Maar mijn gevoel zegt dat het niet normaal is en dat er iets is. Maar niemand wil dat horen.
    Hij is vanaf zijn geboorte verkouden en niest veel. Hij heeft nu vaseline gekregen ivm uitslag in zijn gezichtje.
    Herkent iemand dit?? Ik weet ook niet meer wat ik kan doen.

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik herken heel veel van mijn zoontje in de jouwe hihi. Dat trekken en boos worden heeft Remco ook, alleen is dit vaak zijn ongeduld als iets niet wil lukken en dan word hij dus boos hihi. Heb je voor de krampen al cinababy geprobeerd, dat hielp hier ontzettend goed. Wat je ook kan proberen is Infacol, alleen kreeg remco daar juist weer opstoppingen ervan hij boerde en liet scheten als de beste ( idd een volwassen man was jalours op hem hihihi)
    Maar vaseline voor op zn gezichtje??? dat sluit toch juist af, is mij verteld hoor.

suc6

groetjes Kim

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wat vervelend dat er niemand naar je luistert. Ik ken het, het is echt verschrikkelijk. Moederinstinct klopt toch vaak het beste (gelukkig denk onze huisarts er ook zo over)
    Je kindje kan gelukkig goed scheetjes laten zo te lezen. Ik kreeg van de kinderarts de tip (om de lucht snel uit het lichaampje te krijgen) om mijn kindje op zijn buikje te leggen met zijn beentjes onder zijn lichaampje getrokken, zeg maar op de knietjes en dan voorover liggen. Bij mijn zoontje hielp het erg goed.
    Ook doen als hij er geen last van heeft, als de lucht er uit is kunnen ze ook minder snel krampjes krijgen. Wij noemde het altijd preventief ontluchten :D.

Groetjes Marieke

4. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Cinababy kreeeg hij verstopping van. En Infacol gebruik ik nu dat helpt een beetje. Maar hij heeft het nog steeds alleen niet meer zo heel vaak op een dag. Dus kan niet zeggen dat het heel erg goed helpt.
    Het is niet gewone vaseline maar zo'n bewerkte via de apotheek. Het moet 2 keer per dag.
    Zijn ontlasting verkleurd ook vaak van kleur. Van geel naar een klei-achtige kleur. En ik geef de fles en al hypo-allergeen.
    Hij houd vaak zijn benen helemaal gestrekt. Dus weet niet of dat lukt. Maar ik ga het zeker proberen. Dank je wel voor de tip.

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    niezen, krampen, veel huilen en uitslag waren hier de tekenen van koemelkallergie bij beide meiden. Misschien kun je dat eens opnoemen bij cb of arts?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, het zou id ook KMA kunnen zijn. Maar ook gewoon heftige krampen.
    Je zou eens kunnen laten testen bij een bioresonantietherapeut, hebben wij laten doen omdat de reguliere testen op deze leeftijd niet betrouwbaar zijn, en zo erachter gekomen dat Thirza KMA heeft.
    Een osteopaat kan hier trouwens goed bij helpen! (Osteopathie)

7. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat heb ik ook al een paar keer aan gegeven dat ik daar aan zat te denken. Maar dat word ook door iedereen van tafel geveegd.

8. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Gebruik je (gekookt) kraanwater of flessenwater? Misschien toevallig, maar toen ik overging om spa blauw te gebruiken voor de flesjes, werden de krampen ook minder!

9. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik gebruik gekookt kraanwater. Ik heb afgekoeld gekookt water en heet gekookt water. En dat meng ik dan naar de gewenste temp.

Deel Deze Pagina