Volgende week wordt mijn meisje alweer een jaar. Maar ik heb echt geen idee wat ik voor kado ik haar moet geven voor haar verjaardag. Om het moment is het demolition child, grijp -> gooi/ smijt dat is het allerleukst! En overal langslopen of met haar popenwagen door de kamer heen scheuren! Graag tips ideeen! Liefs Pip
Hihi...leuk toch. Ik vind t leuke aan de boerderij dat r derengeluiden klinken als ze de deurtjes opendoet en aangezien ze op deze leeftijd erg op diertjes gericht zijn, past t leuk bij de fase. Schooltje zou ik dan weer geven als ze wat ouder is...
Ik heb mijn dochtertje een keukentje gegeven voor haar eerste verjaardag en daar is ze elke dag druk mee bezig. Het is eigenlijk voor vanaf 3 jaar, maar ik heb de dingen die kwaad kunnen eruit gehaald. Zo heeft ze er heel lang plezier van.
Wij hebben de oudste een loopauto gegeven voor zijn eerste verjaardag. Hij wordt nu bijna drie en speelt er nog dagelijks mee. Het duurde alleen wel een half jaar voordat hij er een beetje behoorlijk mee uit de voeten kon (hij kon nog niet bij de grond, haha). De tweede krijgt voor zijn eerste verjaardag ook een loopauto, want dan hoeven ze tenminste niet te delen en kunnen ze achter elkaar aan scheuren door de tuin. Wat ook leuke cadeautjes waren: een grote speelgoedtijger, brandweerauto van little people, boekjes, huis van little people.
Mijn dochter wordt over bijna 2 maanden 1 jaar. Ik ga een 4 in 1 loop auto kopen, deze: 814008 4 In 1 Rock and Ride Activity En gouden oorbelletjes. Van mijn moeder vraag ik de little people boerderij. En van andere familie leden een vormenstoof, voorleesboekjes en een soort van baby keybord.
Ik heb little people inderdaad ook op het lijstje staan. Daarnaast ook een driewieler met duwstang (PUKY Carry-Touring-Kipper), duplo, schelp zandbak, tipi speeltent, houten trein met rails, houten parkeergarage, kindertafel, (disney) DVD's, luisterdvd's en kinderboeken. Er staan wel een paar dingen op die hij pas gedurende het jaar kan gaan gebruiken, maar ach, dan hebben we het alvast.
Wij zijn aan het denken om een slee te kopen.Van de rest van de familie krijgt hij al speelgoed en als het straks in de winter sneeuwt kunnen we meteen naar buiten zonder eerst naar de winkel te gaan
Neem aan dat je mij bedoeld? haha nou ik heb m bij bart smit gekocht en zelf ook heb het net gezocht maar kon niet precies dezelfde vinden maar het is een smart trike comfort... een driewieler voor nu met stang zodat jij als ouder kunt duwen en sturen en naderhand kunnen ze dan zelf fietsen.