Leuk kado voor 1ste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pipelina, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Volgende week wordt mijn meisje alweer een jaar. Maar ik heb echt geen idee wat ik voor kado ik haar moet geven voor haar verjaardag. Om het moment is het demolition child, grijp -> gooi/ smijt dat is het allerleukst! En overal langslopen of met haar popenwagen door de kamer heen scheuren!

Graag tips ideeen!

Liefs Pip

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

De boerderij van Little People is hier (nog steeds) een succes!!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hmm. heel erg maar ik heb nog de school boven staan van mezelf

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hihi...leuk toch.
    Ik vind t leuke aan de boerderij dat r derengeluiden klinken als ze de deurtjes opendoet en aangezien ze op deze leeftijd erg op diertjes gericht zijn, past t leuk bij de fase.
    Schooltje zou ik dan weer geven als ze wat ouder is...

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wij hebben Roos een loopkar gegeven met haar eerste verjaardag waar ze nu nog steeds stapelgek op is

6. Ik lees graag mee! :)

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik zag net een hele leuke loopfiets op het net. Zou dat wat zijn??

Pip

8. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Ik heb mijn dochtertje een keukentje gegeven voor haar eerste verjaardag en daar is ze elke dag druk mee bezig. Het is eigenlijk voor vanaf 3 jaar, maar ik heb de dingen die kwaad kunnen eruit gehaald. Zo heeft ze er heel lang plezier van.

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben de oudste een loopauto gegeven voor zijn eerste verjaardag. Hij wordt nu bijna drie en speelt er nog dagelijks mee. Het duurde alleen wel een half jaar voordat hij er een beetje behoorlijk mee uit de voeten kon (hij kon nog niet bij de grond, haha).
    De tweede krijgt voor zijn eerste verjaardag ook een loopauto, want dan hoeven ze tenminste niet te delen en kunnen ze achter elkaar aan scheuren door de tuin.

Wat ook leuke cadeautjes waren: een grote speelgoedtijger, brandweerauto van little people, boekjes, huis van little people.

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou wij hebben net zelf een driewieler gekocht.....

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik wil straks voor die van mij een houten activiteitentuin kopen (intertoys gezien)

12. Cindy en Denemark,

Hebben jullie ook foto's / links van de spullen?

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra kreeg van ons de Little People boerderij en speelt er nu nog bijna dagelijks mee!

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter wordt over bijna 2 maanden 1 jaar.
    Ik ga een 4 in 1 loop auto kopen, deze:
    814008 4 In 1 Rock and Ride Activity
    En gouden oorbelletjes.

Van mijn moeder vraag ik de little people boerderij.
    En van andere familie leden een vormenstoof, voorleesboekjes en een soort van baby keybord.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    die activiteitentuin is echt leuk! die ga ik maar alvast bestellen voor de kerst!!

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb little people inderdaad ook op het lijstje staan. Daarnaast ook een driewieler met duwstang (PUKY Carry-Touring-Kipper), duplo, schelp zandbak, tipi speeltent, houten trein met rails, houten parkeergarage, kindertafel, (disney) DVD's, luisterdvd's en kinderboeken.

Er staan wel een paar dingen op die hij pas gedurende het jaar kan gaan gebruiken, maar ach, dan hebben we het alvast.

17. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij zijn aan het denken om een slee te kopen.Van de rest van de familie krijgt hij al speelgoed en als het straks in de winter sneeuwt kunnen we meteen naar buiten zonder eerst naar de winkel te gaan

18. Alita

Alita Niet meer actief

Neem aan dat je mij bedoeld? haha
    nou ik heb m bij bart smit gekocht en zelf ook heb het net gezocht maar kon niet precies dezelfde vinden maar het is een smart trike comfort... een driewieler voor nu met stang zodat jij als ouder kunt duwen en sturen en naderhand kunnen ze dan zelf fietsen.

Deel Deze Pagina