Mijn box wordt over een paar weken geleverd, ik zat eraan te denken of ik hem dan gelijk in de woonkamer zet.... Ben daarom nieuwsgierig wanneer bij jullie de box in de woonkamer stond ??????
Bij ons stond hij met 30 weken in de kamer, vond het zelf erg leuk en zo konden de dieren er aan wennen, vooral de katten dat ze er NIET in mogen liggen
bij ons staat ie sinds gisteren (had m nog eerder neer willen zetten maar helaas levertijden), en ook bij ons zijn de beestjes de reden de hond zodat ie er gewoon aan kan wennen en de poes dat ze er niet in mag. tot nu toe kijken ze er allebei niet naar om
ik zet hem pas neer als de baby is geboren. Ik neem aan dat de baby er niet direct ingaat en het is 5 minuten werk om hem van zolder te halen en in elkaar te zetten...
wij hadden hem na 1 maand in dekamer gezet, eerst de kerstboom eruit toen de box erin, moest op de zelfde plaats staan
Wij hebben hem met precies 40 weken opgezet, in de hoop dat de baby spontaan zou besluiten om toch maar te komen. Hielp niet, hij kwam pas 9 dagen later.....
Hier hebben we hem pas neergezet na de geboorte van onze zoon. Ik vind het een onding in de woonkamer, dus zo laat mogelijk. Nu ben ik in november uitgerekend en gaan we de box pas in januari opzetten. Eerst de kerstboom eruit. De eerste tijd liggen ze er amper in.
Onze box werd deze ochtend geleverd. Ik denk dat mijn mannetje het gelijk ineen zal steken als hij over een uurtje thuis is van zijn werk De kat moet er ook aan wennen, dus vind het wel goed.
Die van ons stond toen ik 27 weken zwanger was. Toen hebben we alle grote spullen gekregen, en we hebben gelijk alles in elkaar gezet. Kinderwagen stond toen ook al in de kamer haha.
Mijn ervaring is wel dat je hem met de tweede veel meer gebruikt. Als ik mijn oudste even ergens mee moet helpen, dump ik de baby gauw even in de box. Ligt ie lekker en veilig uit de weg.