ipv babybadje

Discussion in 'De babyuitzet' started by MamavEsmee, Apr 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Onze dochter wordt een beetje te groot voor het babybadje en we hebben geen "zin" om veel geld uit te geven voor een bibabad oid. Nu zag ik bij de babywalz het volgende..

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik vind het er opzich wel handig uitzien, wij zijn ook alvast een beetje aan het kijken wat we hierna willen opzich vind Jamila douchen heel leuk maar af en toe in bad blijft toch ook groot feest.

Ik ben benieuwd of er hier iemand ervaring heeft met die douchebadje.

3. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,

ik heb mn zoontje in een stapelbox/krat te zitten, hij in bad en ik onder de douche werkt perfekt.

gr

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het lijkt mij schimmelgevoelig.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hihi ik mocht vroeger altijd in een specie kuip te koop in verschillende maten bij elke bouwmarkt :D

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Jaaa, ik ook! Bij mijn oma!
    Thuis hadden we een groot bad, maar de specie kuip bij oma was altijd veel leuker.... ;)

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Wat dacht je van zoiets:

http://link.marktplaats.nl/245604572

Die hebben wij een keer voor 20 euro ofzo overgenomen van iemand en werkt perfect. We zitten er zelf af en toe ook in. En ons ukkie (nu pas 6 weken) kan nu samen met ons en straks in zn eentje in dit badje. En tot 7 jaar staat bij deze advertentie, maar mijn vriend en ik kunnen er dus ook nog best een beetje in poedelen :p Ok niet samen, maar toch.
    We hebben een hele kleine badkamer, maar dit past volgens mij bijna altijd wel, en het staat los, dus dat scheelt ook een hoop gedoe. Alleen even op de afvoer aansluiten, dat hebben wij gewoon met een losse flexibele slang gedaan.

O ja, deze advertentie is dus niet van mij hoor en wilde nog even toevoegen dat ze nieuw bij de formido 125,- euro zijn.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden en die zit gewoon nog steeds in het babybadje. Geen enkel probleem.

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Mijn oudste is 3 jaar en 3 maanden en die zit ook nog in het babybadje. Ook geen probleem. Vind het nog geweldig daarin, staat wel uiteraard gewoon op de grond dan. En de jongste zit er in zijn eigen badje naast.

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hihi wat schattig allemaal!
    Mijn broertje van 7 jaar jonger heeft heel lang gewoon in de douchebak bij mijn ouders gezeten haha. Niet echt een diepe laag water maar hij vond het geweldig! En mijn moeder of ik ging dan gezellig op de grond op de mat ernaast zitten.

Gelukkig heb ik een bad en als onze uk dus straks uit haar badje is gegroeid dan gaat ze lekker in het grote bad.

12. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Zo'n opblaasding lijkt me nogal onhandig. Waar laat je dat als je kind er niet in zit?
    Mijn zoontje van 2,5 past overigens nog prima zittend in het babybadje. En als hij er straks echt niet meer in past, gaat ie maar gewoon onder de douche. Wij hebben overigens wel een groot bad, dus hij kan ook nog gewoon in het grote bad, maar dat ga ik niet elke avond helemaal vol laten lopen voor hem. Tegenwoordig gaat hij trouwens meestal samen met mijn man in bad, zijn ze gelijk allebei klaar en hij vindt het helemaal geweldig. Bij het opstaan vraagt hij al of hij 's avonds met papa in bad mag, haha.

Share This Page