Bij ons staat de box alweer een paar weken. Ik had geen zin om hem eerst op te gaan ruimen dus hij staat al in de woonkamer. Momenteel zijn we de katten aan het trainen dat ze uit de box moeten blijven en dat gaat eigenlijk boven verwachting.
Bij ons word de babykamer 2e week van mij gebracht en in elkaar gezet en dan denk ik dat ze ook gelijk de box in elkaar zetten en de kinderwagen... Ben dan rond de 30 weken...
hier komt de box ong met 35 weken in de kamer zodat de hond er aan kennen wennen en moet leren niet de spulletjes er uit te pakken
jaaa! ik ga onze katten als smoes gebruiken! Wij hebben een heel eigenwijze balinees en heilige birmaan, dus die hebben echt veel oefening nodig! bedankt!
ik heb vandaag mn box gehaald! maar zet m pas op met week of 35 denk ik.. dan kunnen de katten er inderdaad aan wennen. Maar hoe zou je nou de katten er weg bij kunnen houden, mijne zijn altijd erg stout. en zelfs bij 7 jaar eten ze nog mn bloemen op, krabbelen ze aan mn kleden etc etc..
Waterspuit pakken en elke keer als ze een poging doen, nat spuiten. Dan hebben ze het zo afgeleerd . Die van ons hadden maar 3 pogingen nodig
ik heb balonnen in me box`s en als ze er nu in springen is het PANG dus dat zullen ze wel laten als ze dat een keer mee maken
dat helpt wel hoor die balonnen, me vriendin heb dat ook gedaan haar katten waren na 1 poging genezen komen nu genees in de buurt van de box hahaha
Bij de eerste 2 maanden van te voren met balonnen er in. Zodat onze katten konden wennen en leren dat ze er niet in mogen komen. Nu staat de box nog steeds in de woonkamer hihi. We hebben hem wel verplaatst hihi