@Anakin: als je een hele kleine box neemt kun je hem niet echt lang gebruiken lijkt me. Je kindje moet toch ook speelruimte hebben? Ik denk dat ik hem deze week ga opzetten. Dan staat hij maar klaar. Misschien is het nesteldrang ofzo, maar ik wil toch graag op tijd alles klaar hebben en wil ook niet dat mijn man dat nog moet gaan regelen als het toevallig vroeger zou worden geboren dan week 40.
Wij krijgen na lang wachten de box vandaag eindelijk geleverd en reken maar dat we hem meteen opzetten! groetjes Suusje
Ik ben nu nog pril zwanger maar ik wil alles al klaar hebben tegen de tijd dat ik 24 weken ben.... dan weet ik zeker dat alles klaar is tegen dat de kleine geboren is... moet m'n mannetje dan niet meer van hot naar her rijden om alles in orde te krijgen. Het lijkt misschien wat vroeg voor jullie maar ik heb veel kans op een vroeggeboorte en wil gewoon goed voorbereid zijn. Liefs Kirby
Ik heb 'm pas neergezet toen de kleine geboren was. Vond 'm anders alleen maar in de weg staan. Silly
Hier komt de box ook pas na de geboorte in de woonkamer te staan. We hebben nu het bed in de kamer staan, omdat je hier beneden moet bevallen. En een box erbij word dan wel erg vol. Zodra ik bevallen ben kan het bed naar boven en de box naar beneden. Na de bevalling blijf ik toch op advies een paar dagen boven, en de kleine dus ook. Dus heeft manlief wel de tijd om de box beneden te zetten.
Ik ga ff off topic sorry dames... Waarom moet jij beneden bevallen? Is dat standaard bij jullie zo? Ik wil ook graag thuis bevallen, ben nu zwanger van mijn eerste hummel, en ik ben nog een leek wat dat betreft.. maar vroeg het me gewoon af. Wat is de reden daarvan dan? (of stel ik nu een domme vraag?)
bij ons moet je ook beneden bevallen,want als een vrouw een complicatie krijgt tijdens de bevalling mag de ambulancepers weigeren de bevallende vrouw van boven naar beneden te dragen,want een bevallende vrouw werkt niet mee,ik vindt het onzin want zelf werk ik ook in de zorg,en wij moeten wel de bew verzorgen of ze zwaar zijn of niet je moet die bew helpen en bij ons kijken ze er echt niet naar .en het is vanzelfsprekend dat je iemand helpt maar dat is mijn mening.
Ik ga hem na de kerst als de boom de deur uit is neerzetten zodat onze hond aan het idee kan wennen en natuurlijk vind ik het ook gewoon leuk! Groetjes, Miek
Hier moet je inderdaad beneden bevallen voor als het fout mocht gaan. De ambulancebroeders halen je niet van boven. Wat ik ook raar vind, maar goed het is niet anders. We hadden het bed ook tijdens de bevalling naar beneden kunnen doen, maar dit lijkt me wat rustiger. En we hebben de ruimte omdat het de eerste is. Verder kan ik nu savonds wat lekkerder op het bed zitten, op de bank weet ik soms niet meer hoe ik moet zitten.
Wij zetten de box pas op wanneer het kindje geboren is. Onze woonkamer is niet zo heel erg groot, dus wil ik dat ding er nog niet in zolang die nog niet gebruikt wordt.
Wij hebben de woonkamer wat anders ingericht omdat het anders wat vol werd met de box erbij. Toen ik 31 wkn zwanger was, hebben we een nieuwe stoel gekocht (ipv een bank) en moest de box worden opgezet om te kijken hoe we alles het beste neer konden zetten. Toen hebben we de box maar meteen laten staan.