Vanmorgen om half 11 zijn mijn vliezen gebroken met 36+2 weken (banner klopt niet helemaal). Aan de CTG gelegen en echo gehad, alles was verder goed. Moet nu wachten of de weeen spontaan beginnen, anders wordt ik morgen of overmorgen ingeleid. Nu mocht ik kiezen of ik wilde blijven in het ziekenhuis of dat ik naar huis ging. Heb er maar lekker voor gekozen om naar huis te gaan, aangezien ik me verder prima voel en dan kan ik doen wat ik wil. De kleine zal in iedergeval te vroeg geboren worden, maar als het gewicht goed is bij de geboorte, hoeft hij niet in de couveuse! Spannend!
zo heey wat spannend joh hoop dat je de kleine snel in je handen kunt sluiten en dat ie een mooi gewicht heeft
Spannend! Mijn eerste zoon is geboren met 36+2 weken en had een geboortegewicht van 2690 gram. Hij hoefde niet in de couveuse, maar wel even in een warmtebedje en daarna op de warmtekamer. Hij was erg lui en heeft sondevoeding gehad omdat hij niet kon drinken. Hij heeft kanariegeel gezien en heeft daarvoor fototherapie gehad. Na 11 dagen mocht hij eindelijk mee naar huis nadat hij goed zelfstandig kon drinken zonder sondevoeding. Succes en hopelijk mag jouw kleintje snel naar huis als ie geboren is!