Wanneer box neerzetten?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lilly, Jan 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik zit er over te denken om de box binnenkort al neer te zetten zodat mijn hond er aan kan wennen, maar ja heb ook geen zin om nog 10 weken tegen dat ding aan te moeten kijken ;)

Wanneer hebben jullie de box neergezet, of wannneer zijn jullie van plan hem neer te zetten?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi inruilen voor de kerstboom?
    oh nee die had je al weg.

ik zou hem denk ik wel neerzetten, zeker met hond. kan je alvast een beetje wennen zelf ook. ik ben zo'n muts die daar bij kan zwijmelen hihihi

succes, het schiet al op he?

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Dankje, ja het schiet al op maar tegelijk kan het me niet snel genoeg gaan.... :oops: :oops:

Tja, aan de ene kant lijkt het me wel leuk om hem al neer te zetten maar aan de andere kant is het misschien een beetje overdreven. Als ie nog 10 weken blijft zitten dan staat dat ding er maar........

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej Lilly. Wij hebben m eergisteren neergezet, t werd zo kaal zonder kerstboom ;) . Maar over 2 weekjes moet ie ook al weer ff weggezet worden ivm verjaardag en t waxen van de vloer. Ik doe t omdat ik t gezellig vind staan en mn katten hebben er nog niet naar omgekeken!

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heir staat ie ook hoor lilly,
    dat monster vanmij {lees HOND} moet er ook aan wennen!
    De speeltjes ofwel de mobiel hangt erboven, en zet die af en toe voor de gekke jen aan!
    Maja hier is het ook handig als me vriendin met haar dochtertje komt...

maar advies?-> opzetten die handel! en niks overdreven!

6. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Wij gaan hem vandaag wegzetten!

7. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    bij mij staat ie al zeker een maand...wat maakt het nou uit dat je er nu al tegenaan kijkt? ik vind het in ieder geval juist alleen maar leuk!

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

Nov 6, 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Wij hebben hem pas met de geboorte neergezet.. Zou hem nu denk weer pas met week 36 neerzetten ofzo..

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Wij hebben de box vandeweek neergezet.

Maar er was ook een 'gat' ontstaan na het weghalen van de kerstboom ;)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier staat ie ook al een tijdje hoor. Ook mede omdat de hondjes er dan aan kunnen wennen

11. Ik was 36 weken zwanger toen we de box hadden neergezet, ik zie nu wel wanneer we hem neer zetten niet te vroeg iniedergeval.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Hihih :D wat grappig dat velen van jullie hem al zo vroeg hebben neergezet........
    Zijn jullie niet bang dat jullie dat ding tegen de tijd dat je hem echt gaat gebruiken dan al helemaal zat zijn? (de meeste mensen die ik ken waren blij toen het ding weer weg kon namelijk).

Ik denk dat ik hem ga neerzetten als we van ons weekendje Landal terugkomen, dus met ongeveer 34 weken....... ;)

13. sara6200

sara6200 Lid

Oct 31, 2006
    59
    0
    0
    we zetten hem denk ik pas na de bevalling.ik vind het maar niks om weken tegen dat ding aan te kijken.en vooral nu die leeg is,hahahah.
    dus maar wachten tot mijn prinsesje word geboren

14. Niet meer actief

wij hebben hem neergezet toen ik ongeveer 33 wk zwanger was..konden de honden er ook vast aan wennen en ik vond het wel leuk staan met al die knuffels e.d. er al in :D

15. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

Dec 5, 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Voor mijn honden zou ik hem niet neerzetten, voor katten wel maar die heb niet.
    En dat is maar goed ook aangezien ik in de huiskamer ga bevallen (vanwege een rottrap).
    Vandaag hebben wij het verhoogde bed neergezet, mijn eethoek staat nu boven.
    Ruimte voor de box heb ik nu dus ook niet meer.

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier is ie nooit weggeweest hahaha... mn dochter zat er tot voor kort nog wel eens in en ik had geen zin om 'm uit elkaar te halen en 3 maanden later weer op te zetten. Andes zou ik het hebben gedaan met 38 weken ofzo. Voor de beesten zet ik 'm iig niet eerder neer.

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij ons staat ie sinds gisteren :oops: Jaja beetje vroeg. Ik dacht ook dat ik de kat moest leren dat ie er niet in mocht komen. Maar de box staat gewoon en hij heeft er geen omkijken naar.

18. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik heb hem neergezet toen mijn zoontje ongeveer een week oud was, daarvoor legde ik hem gewoon in de wagenbak als hij beneden was. Ik ben nu 29.2 zwanger en ben weer van plan om het zo te gaan doen, want je bent die rotbox na verloop van tijd ècht zat...Hij staat na de geboorte ook nog heeeeeeeel lang, als je hem dan al 3 à 4 maanden van te voren neerzet, heb je dat ding zo'n 2 jaar in je kamer staan :(

Share This Page