Zoals de titel al zegt vanaf wanneer de box neerzetten? 1 zegt kan nu al ander zegt nee joh veels te vroeg wat zeggen jullie?
Bij de eerste had ik 'm met 36 weken ofzo staan. Bij de tweede ook zoiets. Nu wil ik de box pas zo laat mogelijk hebben staan. Denk pas na de geboorte. Was beide keren blij dat ie uit de kamer kon toen de kinderen een jaar ofzo waren.
Heb m 2 weken geleden neergezet toen de nieuwe bank kwam. Meer ook omdat ik deze tweede hands heb overgekocht en geen zin om die nog naar boven te stallen.
Wij hebben katten en hem daarom ook al sinds week 28 ofzo staan. Kunnen ze er alvast aan wennen. Staat bij ons ook niet in de weg. Als je hem nu al wil neerzetten zou ik dat lekker doen. Heerlijk toch, wordt het steeds concreter!
Wij waren te laat met opzetten Dochter is een maandje te vroeg geboren. Uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Een box is zo neergezet dus je kan prima wachten tot na de bevalling als je dat wilt. Wil je het voor de bevalling zou ik hem rond 35 weken opzetten. Maar dat is meer omdat dochter te vroeg geboren is. Had ik dat niet meegemaakt was ik voor 38 weken gegaan.
Onze box staat al vanaf 16wk zwangerschap. Dit zodat onze angsthaas van een hond eraan went. De laatste week durft ie er langs te lopen, die dappere dodo
Hier met 34 weken. Voor onze huisdieren zodat ze konden wennen. Als we die niet hadden gehad dan met een week of 37.
Wij hebben hem afgelopen week neergezet, hij was er nou eenmaal en dan kunnen de katten er alvast aan wennen. Die er overigens niet eens naar op- of omkijken! Dus ballonnen zijn bij ons niet nodig
Bij mijn dochter in de kraamweek. Wij kregen em cadeau. Bij mijn zoon stond ie nog. Hebben em tussentijds niet weggehaald. Als we em zelf hadden gekocht had ik em met 34 weken ongeveer neergezet ivm onze kat. Die kan slecht tegen veranderingen.
Zo laat mogelijk maar das persoonlijk Maar als je het zelf fijn vind om het nu te doen zie ik niet in waarom niet.
Hebben hem gisteren neergezet zodat onze zoon hem vast kan zien en eerst even op verkenningstocht kan voordat er een baby in ligt. Ga er vanuit dat het tegen die tijd niet zo speciaal meer is. Vorige keer volgens mij rond 35 weken. Zou vooral doen wat je zelf wilt, wat de rest vind maakt eigenlijk niet zoveel uit
Dat bepaal je toch zelf? Wat kan jou het schelen als anderen het te vroeg vinden! De box komt er hier in als het bed uit de woonkamer is, en de wieg naast ons bed komt te staan.
Pas 2 weken na de geboorte. Daarvoor lag hij altijd in de kinderwagen of het wiegje... Nu gaan we hem ook pas neerzetten na de geboorte. Vind het zo'n onding in huis.
Ik wil hem zo laat mogelijk neerzetten. Vorige keer waren we vroeg, maar vind het zo'n lelijk onding... Doe hem ook weer zo snel mogelijk weg
Haha ondingen zo laat mogelijk.. Wij hebben hem wel redelijk vroeg neergezet bij de eerste ivm de hond zodat hij kon wennen en trainen (grote hond die met zijn snuffert in de box kan
Okee bedankt allemaal als ik t zo lees gemiddeld rond 34 weken denk dat ik t dan maar doe moeten m ook in mekaar zetten en wil graag zelf helpen