Hier geen box. Rommel opslagplaats. Wij gebruikten een wiegje. en met een maand of drie een kleedje op de grond.
Ik geloof al met 30 weken. We hadden een box via marktplaats, deze moest opgeknapt worden. En omdat ik zo benieuwd naar het resultaat was hebben we hem gelijk maar laten staan. Ik heb zelf ook nog een boxkleed gemaakt, toen was het ook wel handig dat de box al stond met passen. Tot aan de bevalling was het een opbergplek voor o.a. de vluchttas en kraamcadeautjes.
Wij hebben 'm in de 32ste week opgezet, om de hond er vast aan te laten wennen. Ook moest zijn kussen daardoor verplaatst worden en we wilden niet alles tegelijk in een korte tijd (van plekje veranderen, baby erbij etc.)
Ik twijfel nog. Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig hoe het gaat staan, maar denk dat ik hem ook wel zat ga zijn na een tijdje. En dan staat ie maar stof te verzamelen. Denk dat ik hem tussen 30 - 35 weken neer ga zetten. Dan kunnen de dieren er ook nog aan wennen.
Bij nr 1 pas na de geboorte. In ons kleine huisje in amsterdam was het niet echt praktisch. Nu straks denk ik ook pas na de geboorte, of misschien vlak ervoor. We hebben 2 katten en ik wil niet dat ze erin gaan. Nu hebben we dat de vorige keer kunnen oplossen door er een net overheen te spannen en toen ze telkens beseften dat ze er niet in konden, gingen ze er vanzelf niet meer in. Dus hopelijk weten ze het nog Maar ik vind het nog steeds een groot ding hoor. Wel fijndat rond is en op wielen, dus makkelijk overal naar toe te rollen, of juist uit t zicht te rollen.
Wij hadden hem opgezet toen ik met verlof ging en dat was met 34 weken ! Maar je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Ik ken ook mensen de hem pas op hadden gezet toen de kleine er was en een ander die had hem al onder staan toen ze 20 weken was. Gewoon lekker doen wat jullie zelf willen!