Hallo dames, wat ik graag wilde weten (en ik zag hier zo snel nog niet een actief topic over): waar hebben jullie last van tijdens de zwangerschap? Zelf ben ik vanaf het begin van de zwangerschap enorm aan het boeren ... Het is soms echt gênant. Als ik uit de auto stap *BUURRRRP!*, op kantoor *BURP!* (x40 ofzo), als mijn vriend me net een zoen wil geven (sorry schat), tijdens feestjes ... De eerste 13 weken ben ik ook 's avonds misselijk geweest (ik ben altijd wat tegendraads: wat nou, ochtendmisselijkheid!? Dat doen we na het avondeten!!), maar dat lijkt nu gelukkig weer voorbij.
Haha, toen ik de titel zag dacht ik direct aan hetzelfde. Ik heb dat ook, dat boeren. Als we wat langer in de auto zitten, dan heb ik het bijna continue achter elkaar. Mijn man kan er erg om lachen en we hebben daardoor nu soms ook een 'wie kan het hardste/meeste boeren wedstrijd', meestal win ik.... Hij vind het gelukkig helemaal niet erg en moet vrolijk lachen wanneer ik weer eens volkomen onverwacht een oprisping krijg. Beter dat dan scheten, schijnt ook een kwaal te zijn, maar daar heb ik geen last van.
Sowieso de eerste 17 weken misselijk geweest. Eerste zwangerschap in de ochtend en nu in de avond. Het ergste vind ik toch het keihard niezen en dan zo'n beetje in je broek plassen. Vooral tijdens een tweede zwangerschap. Vreselijk.
Ik ben sinds vorige week de eigenaresse van een aambei, verschrikkelijk. Nooit gehad en hoopte zo dat dat me bespaard zou blijven.. Verder hou ik vocht vast en ben ik snel buiten adem. Voel me met de dag charmanter worden
Ik heb vanaf het begin dat ik steeds hik. Gebeurt een aantal keer per dag en het ook echt steeds maar 1 hik Voornamelijk als ik aan het werk ben. Ook wel typisch.
Ik laat scheten.. Vooral 's avonds. Kleintjes en grote maar ze stinken allemaal even hard.. Word er zelf soms bijna onpasselijk van. Heb wel medelijden met mn man, vooral als we in bed liggen
Hahahahhahahahaahan een dutch oven Ik heb dat 1x maar gehad in mijn slaap maar blijkbaar was het zo erg dat mijn man me wakker maakte omdat ik me maar even moest omdraaien Toen was ik nog niet zo lang zwanger. We hebben gegierd van het lachen overigens en ik schiet nu weer in de lach als ik eraan denk!
Hier nog steeds boeren, ook al is het wel minder geworden. En heb ook hele tijd gehad dat ik windjes moest laten en voelde dat dus niet aankomen, dus dat zorgt voor vervelende situaties En behoorlijk wat afscheiding, vind dat ook oervervelend!
Zo aan het eind van mn zwangerschap kan ik mn windjes ook maar moeilijk tot niet ophouden. Ze stinken niet gelukkig maar toch..... ik vind het niet zo charmant tegenover mn man. (Gelukkig nog nooit in bijzijn van andere gebeurd )
Achjoh.. lekker eruit knallen als je alleen thuis bent. Zo hard mogelijk en dan er zelf heel hard om lachen!
nou die windjes ken ik wel indd en stinken sinds ik medicijnen slik!ga er zelf bijna het hoekje door om maar goed dat overleef ik wel maar waar ik wel enorm bang voor ben dat ik het weer krijg(had het bij mn vorige zwangerschappen ook en de 2de keer nog veel erger).......spataderen!!!!!en niet op je benen nee op me doos en het doet verschrikkelijk zeer! pff als ik even mocht kiezen laat ik die weg deze zwangerschap
Ik heb id ook een blauwe plek op mijn been (spatader?) en een plekje daaronder met echt wel een paar dikke aderen. Hoop dat het wegtrekt, anders laat ik er wel wat aan doen. Ik vind mezelf te jong voor spataderen Striae Tsja helaas, daar is gewoon niets aan te doen!
Overgeven tijdens eerste bezoek aan verloskundige, Overgeven toen ik een client aan het helpen was (dit was ook de laatste dag dat ik in zorg stond, ziekgemeld en alleen nog maar administratieve werkzaamheden gedaan) Overgeven langs de kant van de weg Winden laten ook herkenbaar en de laatste weken aan t snurken, gelukkig heeft mijn vriend zoiets van nou ze slaapt in iedere geval dus laat me maar, maar vaak schrik ik er zelf wakker van haha
De hele dag zin in zand hebben.. zo raar. Als ik op het schoolplein zit op het bankje, recht tegenover mij een grote zandbak! Echt zo raar, heb dit nooit eerder gehad haha. En scheten inderdaad..
OMG heerlijk onderwerp! Die windjes had ik nog niet eens aan mijn zwangerschap gerelateerd. Meer aan mijn gegroeide behoefte aan iets suikerigs. Vandaag echt groots hoofdpijn, van het type zelfs met 1gr paracetamol niet minder