Ik heb een kleine vraag; hebben jullie zelf gezorgd voor een geboorte bord in de tuin? Of hebben jullie dit afgewacht of familie/vrienden/buren dit deden? Wij (nou ja ik) ben namelijk bezig met een ontwerpje die we zouden willen... maar vriendlief vroeg zich af of je zoiets wel zelf doet of andere dit voor je "moeten" doen.... ik zie het bij ons namelijk niemand nog doen... En wil wel iets moois hihi
Geen geboortebord, maar vorige keer heb ik zelf voor de versiering gezorgd en dit keer weer. Als je zeker weten iets wilt hebben, zou ik het gewoon lekker zelf doen.
Ik had zo'n ooievaar gekocht die het huis binnenvliegt (je kent ze wel). En voor de rest eigenlijk geen versiering, denk daar geef ik manlief de opdracht wel voor om te halen als de kleine geboren is. Nu werd het onverwacht een ziekenhuisbevalling en nog onverwachter moest ik een nacht blijven en toen ik thuis kwam had mn schoonmoeder zich uitgeleefd met slingers en ballonnen en ze had een taart geregeld. En ook had ze een houten ooievaar gehuurd en die in de tuin gezet. Dit keer wordt ook een ziekenhusibevalling en ik zal de ooievaar vast klaarzetten maar ik denk dat ik ook dit keer me geen zorgen hoef te maken om versiering hahah. Maar als je zelf iets in gedachten heb, zou ik het gewoon zelf vantevoren regelen. Dan weet je in ieder geval zeker dat er iets in de tuin komt en dat het naar je zin is zoals jij/jullie dat willen! xx
Mijn vader heeft een bord voor ons gemaakt. Maar ik heb dat wel zelf geregeld, zeg maar. Waarschijnlijk had hij het sowieso wel gedaan, maar ik wilde het wel zeker weten! Dus na een paar niet zo subtiele hints maar gewoon gevraagd of ie al begonnen was, haha.
eerste x had mijnvader eentje gehuurd en samen met mijn broer en schoonzus versierd. tweede x had mijn vader en diens ex een bord gekocht en mijn man en schoonmoeder versierd derde x komt er weldra aan, heb geen bord maar een vlag en versiering denk dat nu niemand een bord zal huren/kopen mijn man en schoonmoeder zulle wel versieren.
Heb een bord laten maken door een kennis. Doordat ik onverwachts ben bevallen heeft mijn zusje met mijn vriend ons huis versierd met slingers binnen en buiten en ballonnen. Vriend had letters gehaald bij Karwei voor op het geboortebord. Degene die het bord maakte, schilderde heeft de hele nacht doorgewerkt omdat ze nog niet begonnen was. Ben bevallen met 35 wkn. Maar een dag na de bevalling stond er een super mooi bord in de tuin. Die we nu weer gaan gebruieken
Bij ons was het een verassing, ook totaal niet mee bezig gehouden! maar uiteindelijk 3 mooie borden van vrienden van ons!
ik heb hem zelf gemaakt ik ben een controlefreak wat dit soort dingen betreft dus wilde niet dat iemand anders het ging doen... wilde echt geen ooievaar (no offense voor degene die dat wel mooi vindt) in mijn tuin! ik wilde iets orgineels dus zelf gemaakt!
Hier is het de gewoonte dat vrienden/familie dat doen maar aangezien wij geen voortuin hebben, dacht ik er vanaf te komen. Maar helaas toch een bord tegen de gevel en niet zo'n kleintje ook! Ik had zelf een naamslinger laten maken en een raamsticker en dat vond ik meer als voldoende eigenlijk..