hoi hoi best wel een rare vraag maar weet echt niet meer wanneer we bij youame de box hebben opgezet wanneer hebben jullie de box neergezet? groetjes marline
Toevallig zat ik er vanavond ook aan te denken wanneer we hem weer weg gaan zetten. Ik krijg al wel heel erg veel zin in, vooral omdat we nog niet aan de babykamer kunnen beginnen door een verbouwing die er aan komt.
wij hebben het ook nog niet gedaan ik denk als ik 38 wkn ben dat het dan maar moet.heb er ook zin in maar kan nu de ruimte nog wel ff gebruiken
Wij hebben ze pas neergezet toen de kleintjes geboren waren. Dus toen ik naar het ziekenhuis ging voor de bevalling stonden ze er nog niet, en toen we met zn allen thuis kwamen stonden ze in de huiskamer .
de avond voordat Julian geboren werd.ik zag het zwanger zijn niet meer zitten op dat moment (40,4 weken) ik geloof dat mijn vriend nesteldrang kreeg ofzo want hij moest en zou de box nog gaan opzetten om 22.00u`s avonds haha. die ochtend is hij geboren
Ik had hem bij daan rond week 37 nee gezet nu zet ik hem zolaat mogeijk op. en misschien wel als de kleine geboren is of hoor wanneer de kleine wor gehaald
Hier stond de box met 37 weken. Ik had ineens zin om op vrijdagavond de box neer te zetten. Mijn man mopperen, want moet dat perse nu. Ja, moet nu, was mijn antwoord. Was maar goed ook, want die andere morgen braken mijn vliezen.
Ik weet niet meer wanneer de box hier stond (bij de eerste) maar al vroeg. Heerlijk vond ik het. Dus gewoon neerzetten wanneer je er zin in hebt. En als je huisdieren hebt is het handig om de box vroeg neer te zetten zodat je de dieren kan afleren in of aan de box te komen.. Jooze
mischien een tip. als je een kat heb zou ik hem eerder opzetten en dan vullen met balonnen. katten vinden boxen namelijk een heerlijk plekje om in te gaan liggen. als je hem vult met balonnen springt hij er 1 keer in schrikt van de klap en springt er gelijk weer uit en met geluk probeert hij het nooit weer. ik wel zo fris en veilig voor je kleintje werkt trouwes ook zo met de bedjes en de wandelwagen. waar katten dol op zijn. succes meiden groetjes edith
Met 20 wk zwangerschap ofzo.. Hadden de box gekocht, en vonden het teveel gedoe om hem eerst op te bergen naar zolder, en 15 weken later er weer af te halen. En we waren ook wel nieuwsgierig naar de nieuwe inrichting van de woonkamer. We hebben de box goed gebruikt als cadeautjes verzamelplek, totdat C geboren was..
Wij gaan de box over 2 weken opzetten, het weekend na pasen.. DAn ben ik 37 weken.. Lijkt me vroeg genoeg..
Ik denk dat ik dat rond de 36 weken of zo ga doen..... kan ik er zelf aan wennen, maar vooral voor de hond en kat om ze te leren dat ze daar niet in mogen/tegen op mogen staan en niet alle veranderingen in 1x te hebben.
Hier stond ie met 27 weken......Vind het gezellig maar de voornaamste reden was om de 3 poezen er aan te laten wennen.....
hoi hoi hier hielp het niet met ballonnen de kat is gek op ballonnen hij ging erin liggen (de box)en ging met z'n nagels over de ballonnen heen zie dat iedereen m rond de uitgerekende datum hebben neergezet ik denk dat wij dat ook gaan doen omdat we al niet zoveel ruimte hebben iedereen bedankt voor jullie antwoorden