Hoi Dames, De wetenschap heeft een theorie wat conceptie betreft. Als je voor de eisprong vrijt, (paar dagen van te voren) krijg je een meisje. De meisjescellen overleven langer, maar zijn trager. Dus ben je op de dag van de eisprong aan het vrijen heb je de meeste kans op een jongen. Wie is hier bewust mee bezig geweest en bij wie kwam het uit? Groetjes Jeldou
Ik ken die theorie wel maar het is niet altijd duidelijk wanneer je eisprong is dus het is moeilijk om er echt rekening mee te houden. Je hebt rond die periode toch meerdere malen geslachtsgemeenschap, dus ja welke keer is je eitje bevrucht?
Ik ken de theorie ook maar ik ben daar niet mee bezig geweest. Wel meer met het feit van zal het allemaal wel lukken en hoe lang zou het gaan duren voordat ik ook een wondertje in mijn buik mag dragen. Bij de 4de ronde was het raak.
Ik ben er niet bewust mee bezig geweest. Maar feit is wel dat we toevallig die week maar 1 x gemeenschap hebben gehad en een paar uur later had ik mijn eisprong. En inderdaad een zoon, maar of die theorie nou echt klopt.. tja geen idee eigenlijk.
Wat een onzin! mensen moeten uberhaupt blij zijn als ze een kindje krijgen! ipv ook nog eisen stellen aan het geslacht, gelukkig is dit ook niet mogelijk.
Ik ken de theorie wel maar nee ik ben daar niet mee bezig geweest..... ben al blij dat ik weer zwanger mocht raken en nog steeds zwanger ben.
ronde 17 waren we zwanger... dus nee wij waren er absoluut niet mee bezig, wel met ovu-testen en een templijst etc...
Ik ken de theorie ook. Na 9 maanden geen eisprong te hebben gehad, toen 6 maanden aan de clomid, precies bijhouden wanneer mn eisprong was. (helaas niet gelukt) toen een paar maanden rust. Hebben we op ons huwelijksreis gene... voor het vaderland en raak Dus ik zou het je echt niet kunnen zeggen hihi.
het word wel heel erg medisch als je er zo mee omgaat vind ik. een kindje moet je eigenlijk met liefde maken, tegenwoordig weet men er zoveel over dat sommigen meer bezig zijn met eisprong bepalen en vruchtbare momenten dan gewoon lekker klussen. ach en er is maar 1 zaadcelletje tussen de miljoenen die binnen kan, hiep hiep hoera voor de snelle winnaar!
om zwanger te raken, ben ik er niet mee bezig geweest. Maar nu ik zwanger ben, en toch wel erg nieuwsgierig wat het zal worden heb ik wel het vermoedde dat het een jongen wordt mede door deze theorie. Toevallig wist ik de maand van de bevruchting precies wanneer de eisprong was en 1 dag van te voren hadden we geoeffend zeg maar. Dus ben benieuwd volgende week donderdag weet ik het.
nee ben er neit echt mee bezig geweest.. wathierboven ook beschreven wordt, We probeerden voor een kindje.. en wat t zou worden zouden we later wel zien bij mijn zoontje hebben we en paar dagen voor t ei gevreeen, en t is ene jongen.. (ik weet wanneer mijn ei was ivm ovutest) nu 1 dag na ei. en ruim een paar dagen ervoor wel ene week... en t is nu een meisje... dus ik weet t niet... geloof er neit in...
Beste Jeldou, Bij mij rijst al de hele morgen de vraag waarom jouw dit bezig houdt. Zou je dat misschien kunnen vertellen aan diegene die hier al gereageert hebben? Liefs nance158
Ik dacht dat het wetenschappelijk bewezen is. Geen garanties, maar je maakt de kans wat groter op het ene of het andere geslacht. En aan ieder de keus om er wel of niet in te geloven of er naar te 'handelen'.
het is ook wetenschappelijk bewezen maar je maakt alleen je kans groter, dus het is niet op voorhand dan dat geslacht.