Denk dat dat truukje met de ballonnen hier ook niet gaat werken. Ja misschien wel eventjes, als de ballonnen erin liggen, maar als ze er straks uit zijn, dan gaan ze er net zo hard weer in denk ik.
Hier staattie nog....maar mijn jongste is net 1 en dit er nog wel is in........... Dus ik denk dat we dalijk alleen de verhoging weer omhoog hoeven te zetten en klaar
Hallo, Ons meisje is op 19 december geboren en op 3 januari hebben we de box pas in de woonkamer gezet. Want op de plaats waar de box nu staat, stond toen de kerstboom.... Liefs Elly.
Hihi ik heb hem net in elkaar gesleuteld. Man is aan het werk en ik verveelde me... 36 en een halve week dus...
Hier hebben we hem gisteravond weg gezet. Erg vroeg. Maar de zolder moest leeg gehaald worden omdat ze dinsdag een dakkapel komen plaatsen. Anders moesten we hem dus voor die paar weken naar de opbergloods brengen en straks weer ophalen...vonden we een beetje onzinnig. Stiekum vind ik het ook we weer erg leuk hoor. Ik kan pas aan de babykamer beginnen als het dakkapel erop zit (werkkamer gaat naar de zolder) dus nu had ik toch al iets om m'n nesteldrang in kwijt te kunnen
Hier hebben we de box met 36 weken neer gezet.. en de dag erna begon ik vruchtwater te verliezen..dus ook net op tijd..