Thanks Hij gaat als een speer. Zit nu al rond de 11 kilo Mag over een maandje weer naar het CB, dus ben heeeeeeeel erg benieuwd, hahaha! Ennnnnnnnn weer terug on-topic: @ Girl21: Sil vermaakt zich, net als Fynn , prima buiten de box! Hij heeft zat speelgoed en weet ook al precies waar hij dat kan vinden - als er nog niets ligt gaat hij zelf al voor zijn speelgoedkist zitten, met zo'n blik naar mij van: 'schiet es op, mama!', hahaha! En ja, tuurlijk zit hij wel eens aan dingen waar hij niet aan mag zitten, maar dat moet hij toch een keer leren, dus liever nu alvast dan over een jaar pas, als hij ook nog eens terugpraat, haha!
oke misschien is dat dan omdat hij ouder is, de mijne is 9mnd nu.. op latere leeftijd is dat misschien idd geen goed argument maar blijf er wel bij dat ik het prettiger vind omdat het zn eigen plekje blijft.. vertrouwd en wel... komt misschien ook omdat de zoon van mn zus met 1,5 jaar nog voor de box ging staan te huilen dat ie er in wilde.. haha.. was wel lief om te zien..
Met 1 jaar. Vanaf het moment dat hij goed kon staan en zijn eerste stapjes had gezet. Ik moet zeggen hij zat er al nooit meer in vanaf 11mnd dus weg ermee! Nu staat er op de plek van de box een schattig tafeltje met 2 kleine stoeltjes
Dat was voor mij juist de reden de box te laten staan. Gaan ze ineens overal naartoe wandelen en vooral op momenten dat 't je niet uitkomt overal met de tengeltjes aanzitten. Noah wilde ook vaak genoeg niet in de box, maar ze kon me wat. Ik wil ook wel eens iets niet..
hier blijft ie ook nog even staan. die van ons is ook heel ondernemend. en alles is leuk. alle kleurtjes op de tv en versterker enz enz. en als ik wil schoonmaken dan zet ik hem in de box heb ik alle tijd om schoon te maken. en ze ontwikkelen zich ook goed in de box. en hebben ze even een eigen plekje wat echt van hun is. dat vind ik wel een goed iets. dus nee hier blijft ie gewoon lekker staan.
ik denk dat je moet kijken naar je eigen kind, en naar wat jij wil. Mijn zoon wil eigenlijk pas vanaf 1 jaar erin, daarvoor was het brullen. (nu nog wel, hoor, maar hij gaat op een gegeven moment toch spelen.) Maar nu gaat hij elke dag van na het ontbijt tot de koffie (in de vakantie ontbijten we later)en dan heeft ie even pech als hij gaat brullen, ik merk dat hij dan ook even gericht gaat spelen, wat ik goed voor hem vind, even richten op 1 ding. Ik ga dan vaak boven even aan de gang. Maar ik denk als je ervoor kiest om het wel te doen, om dan duidelijk te zijn naar hem en het op een vast tijdstip te doen, zodat hij weet waar hij aan toe is.
mijn zoontje is nu 1,5 en de box staat er nog steeds in. ook lopen we met hem bij een fisio, en die zei ook al dat de meeste mensen de box te snel weg doen, de box is ook een plek waar kinderen leren te gaan staan en te zitten, dit kan natuurlijk ook bij andere plekken, maar meestal de box. hier zit hij er op vaste momenten in, smorgens na het ontbijt, want dan kan ik mezelf douchen/wassen en aankleden, en smiddags na het slaapje en meestal rond het eten koken. hij vind het nog steeds prima, ik moet toegeven dat ik de box er wel uit heb gehad, maar hem snel weer terug heb gezet, vind het ideaal, en staat op zich neit in de weg, als ie er wel uit gaan hebben we natuurlijk nog meer ruimte, maar dat zien we dan wel, laat hem zoiezo staan totdat hij loopt ( mijn zoontje loopt nog niet, du is de box erg handig)
Toen ze net 1 geworden was. Ze zat er nooit in en gebruikte hem eigenlijk alleen als opslag voor al haar speelgoed. Nu hebben we een leuk hoekje gemaakt.
Maar staan en zitten hebben ze vaak rond een jaar al geleerd, dus daarvoor hoef je hem dan toch niet te laten staan lijkt me.
Hier staan zelfs twee boxen!!! Mooi is anders maar vind het wel praktisch dus ze blijven ook nog wel even staan. Hebben ze mooi ieders een eigen plekje. En mams even de handen vrij.
hier is hij bij bijde kids met hun 1e verjaardag de deur uitgegaan. gebruikte hem op den duur alleen nog maar voor opslag van speelgoed en niet voor het doel waarvoor hij eigenlijk stond. ipv de box staat er nu 1 grote nette riete mand met speelgoed en het grote speelgoed zoals loopautos
Hier hebben we de box er niet uitgedaan, integendeel, er is er eentje bijgekomen. Zoon van 21 maanden zit er nog steeds zeker twee keer per dag in, vraagt er met regelmaat ook zelf om. En voor onze kleine meid hebben we er dus eentje bijgeplaatst, met z'n tweeën in één box zal een geplette baby opleveren
Hij kan er hier ook wel uit... Ik gebruik hem als ik "stapelgek' word van Gijs iedere keer als ik aan t koken ben, uit de keukenkastjes te moeten halen...( Na een tien keer t zelfde kastje open getrokken hebben).. en inderdaad.. t was laatst ook al zo'n opberg-box voor overtollig speelgoed geworden.. Voor al dat kleinere spul heb ik nu een kist gekocht, daar zit t in..
Hier is de box vorige week uit elkaar gehaald. Er lag (zoals bij velen) alleen maar een berg speelgoed in en hij zat er hooguit 1x per week in. Dus nu hebben we op de plek van de box zijn speelhoek gemaakt met het speelgoed in opbergkisten.
Toen Luca 15 maand was heeft hij 'van sinterklaas' een tafeltje gekregen met 4 stoeltjes. Kwam goed van pas want op 6 december deed hij zijn eerste stapjes dus aan 15 maand was de box weg.
Mijn zoontje is tot ruim 1,5 jaar met plezier in de box gegaan. Daarna heb ik de box weer omgebouwd voor de baby die onderweg was. Nu ligt onze kleine meid erin.
Wij hebben 1,5 maand geleden definitief afscheid genomen van de box. Jorja begon al te brullen als ze de box zag.
bij mijn zoontje net voor zijn eerste verjaardag en bij mijn dochter toen ze 6 maanden was. daardoor was ik meer genoodzaakt haar op de grond te laten en ze kon al vrij vroegt kruipen. ik vond het maar een stas-in-de-weg